1

Onderwerp: Graafmachine

Mijn zoontje werd 3 en die is helemaal weg van graafmachines. Dus dan kan het niet anders dan een graafmachinetaart zijn natuurlijk!!! Wat een drama was deze om te maken zeg!!!!! Ik moest en zou de taart volledig van biscuit maken!! Nou das een leer voor de volgende keer!!!!! Hij is dan ook absoluut niet geworden zoals ik hem in mijn hoofd had maaaaarrrr desondanks ben ik nog best trots dat ie er toch nog zo uitziet.

De onderste laag is gevuld met ganache en kersenjam. De bovenste (gele laag) is gevuld met ganache en sinaasappelcreme. Die was trouwens erg lekker!!!!!

http://i271.photobucket.com/albums/jj132/jesjuh2118/taart_zpsd85d3444.jpg

Feedback is welkom en bedankt voor het kijken

Re: Graafmachine

Wauw wat een project

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

3

Jemig, volgens mij een echte drama om je fondant daar goed omheen te krijgen of niet?
Maar petje af zeg, hij ziet er goed uit, doe het je zeker niet na

4

Gaaf!

5

chan1985 schreef:

Jemig, volgens mij een echte drama om je fondant daar goed omheen te krijgen of niet?
Maar petje af zeg, hij ziet er goed uit, doe het je zeker niet na

Ja zeker dat was ook het geen wat deze taart maken een drama maakte!!! Is ook wel goed te zien dat het erg lastig is...ziet er niet zo strak uit :o  maar ja zoonlief vond hem geweldig en dat is waar mama het voor gedaan heeft uiteindelijk  ;)

6

Wauw zeg, wat een kunstwerk!
Super gaaf gedaan!

"Kleine muisjes hebben kleine wensjes, beschuitjes met gestampte mensjes" (John O' Mill)
Groetjes Natasja S

7 Laatst bewerkt door Pandora (14-01-2013 20:14)

Zo heeee!!! Super!! :thumb:  :Y Is die arm ook van biscuit gemaakt?? Nog gefeliciteerd!!!

8

jep klopt helemaal van biscuit. En gevuld met kersenjam. Wonder boven wonder bleef het allemaal staan hahaha

Tjee wat een leuke stoere taart.
Weer eens wat anders.
Gefeliciteerd met je zoon.
Bak groetjes. :Y

10

gaaf hoor. knap gedaan

11

leuk gedaan!

wat supergaaf, in april wordt mijn zoontje 2 en die loopt de hele dag met zo´n graafmachine te slepen. mag ik hem opslaan zodat ik kijk of ik hem kan namaken?????

kijk ook eens op mijn website en laat een berichtje achter: http://miggels-taart.webklik.nl/page/homepage. Dank je wel.

13

Miggels Taart schreef:

wat supergaaf, in april wordt mijn zoontje 2 en die loopt de hele dag met zo´n graafmachine te slepen. mag ik hem opslaan zodat ik kijk of ik hem kan namaken?????

Natuurlijk mag dat!!! voel me vereerd hahaha

14

Jeetje dat moet inderdaad lastig zijn geweest, en dan ook nog helemaal van biscuit?? Zelfs de arm?

<--- diepe buiging maakt

Ik vind hem echt super!