1

Onderwerp: [FEEDBACK] Allemaal eerste keren!

Voor de eerste keer een wilton reliëf mat gebruikt (was een hele bevalling zullen we maar zeggen..)

voor de eerste keer stress bij het taarten... doordat ik zo geworsteld heb met die mat gisteren avond had ik vanmorgennog maar een uurtje de tijd voor alle decoraties...

Voor de eerste keer een strik (moet ik ook echt nog op oefenen maar had ik nu geen tijd voor)

De eerste keer roosjes gemaakt (ben ik stiekum best trots op)

Voor de eerste keer gras gemaakt met de knoflookpers.

Voor de eerste keer het taartje weg gegeven aan een vriendin die verhuisd is.

Het is een biscuit gevuld met mascarpone-aardbei creme en afgesmeerd met choco-botercreme, bekleed en versierd met marsepein die ik zelf gekleurd heb met natuurlijke kleurstoffen.

Ik weet het, hij verdient geen schoonheidsprijs.. ik had voor het eerst last van scheurend marsepein en plooien.. komt denk ik doordat ik zo heb lopen klungelen met die mat...  Maar al met al vind ik het toch een lief taartje geworden.
Feedback en tips zijn welkom!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-QACJRHTS.jpghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-NVQSKGIF.jpg

2

Re: [FEEDBACK] Allemaal eerste keren!

zo voor een eerste keer echt niet gek hoor!
Leuke gezellige taart!

neem ook eens een kijkje op mijn Facebook site: taartengoed

3

ik vind het een lief taartje

4

ik vind het een geslaagd taartje hoor.
ik ga binnekort ook een taartje maken maar voor de eerste keer heb het nog nooit gemaakt enkel cc, en ik mag al blij zijn als ze er zo lief en mooi uitziet als de jouwe!  :thumb:

5

ziet er leuk uit.

6 Laatst bewerkt door lovemybeeb (12-01-2013 16:19)

Ik vind t een leuk vrolijk taartje, ik heb gister mijn 1ste taartje gemaakt  & met die mat, ik vond t niet zo moeilijk? Ik zal ook snel een foto plaatsen(morgen). Wel heb ik opgezocht hoe het moest...

i just LOVE it!

7

Wat een leukerd.