1

Onderwerp: Bokkenpootjes uit het boek Koekje van Holtkamp

Na de lekkere kerstkransjes van Holtkamp waarvan ik het recept op internet had gevonden heb ik het boek "Koekje" besteld.

Net heb ik de bokkenpootjes uit het boek gemaakt. Beetje groter uitgevallen dan de bedoeling was, maar ze zijn wel lekker :D

http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/735456_193161860829178_1808071069_o.jpg

2

Re: Bokkenpootjes uit het boek Koekje van Holtkamp

Oeh lekker!!

3

Yummie  :P

4 Laatst bewerkt door muffinandmore (13-01-2013 16:51)

Oh my favorite coekies! Nog nooit over nagedacht of ik die zelf kon maken...wouw! Welk boekje is dat? Wil heel graag het recept proberen...  :thumb:

Een ISNB nummer zou al fijn zijn!

lekker mmmmm

muffinandmore schreef:

Oh my favorite coekies! Nog nooit over nagedacht of ik die zelf kon maken...wouw! Welk boekje is dat? Wil heel graag het recept proberen...  :thumb:

Het boek heet Koekje van Cees Holtkamp en Kees Raat. Als je bij Bol op Koekje zoekt, kom je hem tegen.

MarielleM1978 schreef:
muffinandmore schreef:

Het boek heet Koekje van Cees Holtkamp en Kees Raat. Als je bij Bol op Koekje zoekt, kom je hem tegen.

Had ik al gekeken.... heb dat boekje gevonden! Leuk, dank je.
Nog een vraagje, daar staan toch echt de ouderwetse koekjes in, zoals bv Jan Hagel enz?

8 Laatst bewerkt door MarielleM1978 (15-01-2013 18:50)

De recepten van Holtkamp zijn echt ouderwetse koekjes.
Zoals bijvoorbeeld: boterbiesjes, jan hagel, jodenkoeken, kattentongen, kletskoppen, speculaasjes, stroopwafels, spritsen, weespermoppen en zandkoekjes. En nog meer. De recepten van Raat zijn wat aparter en ook wat hartige erbij. Bij elk recept staat een foto, altijd fijn.

9

Ziet er heerlijk uit, smakelijk!!! :9

10

Ziet er heerlijk uit, smakelijk!!! :9

11

Wat leuk !!! Ik ga het boekje ook kopen!