Onderwerp: Lange Parade
Omdat ik eigenlijk nooit iets post, heb ik nu een hele parade aan taarten te showen!

Ben benieuwd naar jullie reacties & bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lange Parade
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Omdat ik eigenlijk nooit iets post, heb ik nu een hele parade aan taarten te showen!

Ben benieuwd naar jullie reacties & bedankt voor het kijken!
Mooie parade. Vooral het eendje erg schattig.
Ook deze zien er goed uit!
Wat een leuke taarten, zeg! Kan je niet wat vaker komen posten?
Ja! Deze zijn ook super!
Echt hele mooie taarten! 
Wat zijn ze prachtig allemaal. Hoe heb je bij dat eerste taartje het wit in die onderrand zo mooi glanzend golvend gekregen? Het lijkt wel satijnstof. Zo mooi, zou graag je antwoord ontvangen op mijn mailadres, vergeet hier altijd terug te kijken. En net zoals home MaAde zei, vaker posten, ze zijn geweldig om naar te kijken, ik wou dat ik al zo goed was.
Erg leuk, mooi, strak en orgineel!!
Ik heb meteen je fb ff geliked!
Hele mooie taarten!
Wat zijn ze prachtig allemaal. Hoe heb je bij dat eerste taartje het wit in die onderrand zo mooi glanzend golvend gekregen? Het lijkt wel satijnstof. Zo mooi, zou graag je antwoord ontvangen op mijn mailadres, vergeet hier altijd terug te kijken. En net zoals home MaAde zei, vaker posten, ze zijn geweldig om naar te kijken, ik wou dat ik al zo goed was.
Ik vind ze ook super!
Maar.... mailen hoeft toch niet? Zie rechts bovenaan de topic abonneren, en dan krijg je een mailtje als er gereageerd is. Dan zien we allemaal het antwoord!
Wil je niet meer geabonneerd zijn dan kan dat zeer eenvoudig!
Lablover schreef:Wat zijn ze prachtig allemaal. Hoe heb je bij dat eerste taartje het wit in die onderrand zo mooi glanzend golvend gekregen? Het lijkt wel satijnstof. Zo mooi, zou graag je antwoord ontvangen op mijn mailadres, vergeet hier altijd terug te kijken. En net zoals home MaAde zei, vaker posten, ze zijn geweldig om naar te kijken, ik wou dat ik al zo goed was.
Ik vind ze ook super!
Maar.... mailen hoeft toch niet? Zie rechts bovenaan de topic abonneren, en dan krijg je een mailtje als er gereageerd is. Dan zien we allemaal het antwoord!Wil je niet meer geabonneerd zijn dan kan dat zeer eenvoudig!
Ha, ha, weer iets geleerd, wist niet dat dat kon. Dat ga ik dus voortaan maar doen als ik een vraag stel. Bedankt voor de tip.
Dank je wel allemaal voor de super leuke reacties! Ik zal zeker vaker gaan posten.
Bedoel je de "bolletjesrand" helemaal onderaan de taart? Deze heb ik gemaakt met een Wilton Siliconenmal.
Of bedoel je de witte rand die van onder tegen de roze fondant aanzit (Hmmm, klinkt duidelijk)? Deze heb ik gewoon met de hand gerold, "niets bijzonders" dus.
Ik gebruik voor alle taarten fondant van Funcakes. Bevalt me prima 
Wauw!
Ze zijn allemaal erg mooi en superstrak...
Groet Marielle
Wowie
Ik vind de paddenstoel en de Zwarte Pieten taart (die met die zak) echt heel gaaf. De rest ook prachtig!!
Ohhhh ik vind ze allemaal leuk
maar de eerste is mijn favoriet!!
stuk voor stuk, mooie strakke taarten!!!
schattig dat eendje!! 
Nou van jou willen we wel vaker taarten zien, ze zijn
.
Oeps twee keer, duurde even wat te lang voor dit ongeduldige persoontje
.
Heel erg mooi!
Prachtige taarten, maar ook bij mij is de 1e favoriet! 
mooie parade 
wat een gaaf, mooie parade, en idd gewoon vaker posten want ze zijn super mooi.
Ik maak nog niet eens taarten dus ik kan het je nog niet nadoen. 
erg leuke taarten!
je hebt twee taarten met zo'n golvende rand erbij staan, mag ik vragen hoe je dat hebt gedaan?
krijg je dan twee lagen fondant bovenop of is daar een trucje voor?
onwijs mooie taarten!!!!!!

Super mooie taarten! Zou het leuk vinden als je vaker wat post! 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Lange Parade