Onderwerp: Cupcakes met sugerveil effect
Cupcakes gemaakt naar de voorbeelden en Tutorials van: carinascupcakes.co.uk/category_s/1845.htm ( met www ervoor
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes met sugerveil effect
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Cupcakes gemaakt naar de voorbeelden en Tutorials van: carinascupcakes.co.uk/category_s/1845.htm ( met www ervoor
Prachtig!!! Ik ga vlug de howto bekijken
Knappe website ook!
Heb jij dan van die tutorials gekocht? Ik vind die bolle cupcakes prachtig. Bak je die zo of zijn die bollingen met botercrème gemaakt?
Knappe website ook!
Heb jij dan van die tutorials gekocht? Ik vind die bolle cupcakes prachtig. Bak je die zo of zijn die bollingen met botercrème gemaakt?
Ik heb inderdaad een tutorial gekocht,
ik heb gewoon de lace mat.
en de bollingen inderdaad met een schepje botercreme
hier chocolade cupcake met mint botercreme..
sam schreef:Knappe website ook!
Ik heb inderdaad een tutorial gekocht,
ik heb gewoon de lace mat.
en de bollingen inderdaad met een schepje botercreme![]()
hier chocolade cupcake met mint botercreme..
Bedankt voor je snelle antwoord
Oh wauw! Super mooi dat sugarveil...
Staat zeker op m'n wensenlijstje, maar pffhhh heb de prijzen gezien... Nog een tijdje sparen dus..:)
Prachtige cupcakes!
Prachtig! Waarom heb je niet meegedaan met de cupcakes chalenge1 van Cake Central? Dat had je zeker grote kans om te winnen.
Groetjes van Atena
Prachtig! Waarom heb je niet meegedaan met de cupcakes chalenge1 van Cake Central? Dat had je zeker grote kans om te winnen.
Groetjes van Atena
Dank je voor je compliment , ik heb geen cupcake chalange gezien bij Cake Central, maar zal eens gaan kijken.
prachtige cc hoor
Wat onwijs gaaf zeg. Heel mooi!
o ik zie ze weer en kan er niet aan voorbij gaan ,het zijn beauty's
taartgroetjes Carla
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Cupcakes met sugerveil effect