1

Onderwerp: [feedback]deel 3 van de grote opdracht, en waaaay boven me petje

Al ben ik best blij met het resultaat want dit is mijn 1e barbietaart.
Had alles afgesmeert met ganache maar dat werd een vreselijke bende, assepoes heeft gerollebolt in de modder leek het wel want t zat over al. Jurk lijkt op foto veel bobbeliger door schaduw effect.
Snapte al niet waarom niemand aan een opgetilde jurk begon...en nu weet ik waarom, tis ff een heeeel stuk moeilijker...
De jurk zelf er om heen bekleden was een drama en heb hem helaas in delen moeten aanbrengen.
Gevuld met ganache, dulce de leche, zwitserse room met bastogne koekjes.
De rest van de "privé" opdracht is te vinden in de gewone taarten topic en cupcakes.
Feedback is zeker welkom, kill me gently tho ;-)
Maar, me meissie was errg blij er mee en de visite was ook vol WOW en das het belangrijkste natuurlijk.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-Z3ODLQSQ-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HJJSAVDS-D.jpg

http://www.mijnalbum.nl/Foto-HJJSAVDS-D.jpg

Bedankt voor het kijken!

Taart Smakelijk is de naam

2

Re: [feedback]deel 3 van de grote opdracht, en waaaay boven me petje

http://www.mijnalbum.nl/Foto-SBH38XIB-D.jpg

dit is de missende foto, er is wat mis gegaan, hoop dat het zo ook werkt

3

Natuurlijk zeggen ze: wow!
Hij ziet er ook mooi uit en het is wel te zien dat je er veel werk aan hebt gehad!
Hij kan ietsje strakker qua bekleden..dat is eigenlijk de enige feedback die ik kan geven..
Mooi gedaan ook met je ruffles trouwens  :thumb:
En natuurlijk van harte met je dochter!!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Dank je!

Wel errg vreemd dat ik maar 1 reactie krijg en andere veel meer, wat een rot grap ik reageer heel vaak bij mensen want dat is leuk en vaak heb je dr wat aan maar dit slaat écht nergens op 1 reactie, al is het wel een aardige reactie ;-)

Erg leuk gedaan. Ik heb me er nog niet aan gewaagd.

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

6

Hoi, nou, even mijn allereerste reactie dan speciaal voor jou
Ik vind hem mooi hoor, de jurk is misschien niet superstrak, maar dat probleem herken is helaas :s
En persoonlijk had ik wat meer tierelantijntjes op de taart zelf gedaan, maar voor een meisje van 3 is dit toch een supergeweldige taart?!
Ik zeg goed gedaan!!

7

Leuk idee.alleen vind ik de jurk er een beetje raar uitzien.maar dat komt misschien ook door de foto. Hij klinkt lekker!afgescheerd met  ganache! Dat ga ik ook een x proberen.. een nog proficiat met je dochter

8

Niet gelijk zo negatief, kwart voor tien op zaterdagavond is niet de drukste dag op het forum en op zondagmorgen slapen veel mensen uit of hebben andere dingen te doen.

Wat een mega taart, je had zeker een hoop gasten?
Waar was ie mee gevuld?

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

9

Oh duh, moet wel goed lezen  :rolleyes:
Klinkt lekker!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

10

Josje78 schreef:

Dank je!

Wel errg vreemd dat ik maar 1 reactie krijg en andere veel meer, wat een rot grap ik reageer heel vaak bij mensen want dat is leuk en vaak heb je dr wat aan maar dit slaat écht nergens op 1 reactie, al is het wel een aardige reactie ;-)

Nou nou, dat is wat je noemt ook niet erg aardig!  :think: Waarom nou meteen zo snoeihard reageren? Dat is toch nergens voor nodig? Ik snap je teleurstelling maar er wordt zoveel geplaatst.

Maar goed, je vroeg om feedback. Heb je de barbie er pas ingeprikt na dat je de jurk had gemaakt? Op die manier is goed mogelijk om de
jurk uit een stuk te maken ipv met stroken. Dat maakt het wat rommelig en dat is jammer. Maar voor de rest ziet het er leuk uit. En, oefening baart kunst!

Groetjes, Cindy K
Dat smaakt naar feestje!

11

Heh bedankt! Fijn! Tja 1e x die barbie en had stom genoeg eerst de barbie dr in gestoken en toen pas de rest.....en ganache was uitgehard in NO time dus wat bobbeliger dan gewenst.

Nee, ik was niet te negatief, na mij werden er taarten opgezet die wél 10+ reacties kregen.
Is gewoon wat flauw dat de minder wouw factor taarten nauwelijks aandacht krijgen. Ik reageer bijna dagelijks op een boel taarten want dat is leuk én leerzaam.

Hahah ja was meeega taart, en heb genoeg over om nog wat collega's mee blij te maken wat ook weer leuke reklame is ;-)

Bedankt

12

ziet er leuk uit enis ook moeilijke taart

als de ganache is uitgehard kan je het nog gladder  maken met een warm pallet mes.

13

Ten eerste knap gedaan... ik heb me er nog nooit aangewaagd.
Binnen kort ga ik een ijsprinses maken bij de cake corner.

Maar als je "nieuw" bent zal je minder reacties krijgen dan de "vaste" baksters.
Dat is ovetal zo. Ik ben ook een hele tijd weg geweest door dit en vaste kliekje.

Je bakt voor jezelf en wees zelf trots op wat je maakt!!

Bakken is mijn passie!!!

14

Het is toch logisch dat mooie taarten meer reacties krijgen? Ik reageer met Oooo en AAA als ik een taart mooi, origineel of leuk vind. Geef feedback als ik die heb. En moet ook nog tijd hebben om te reageren.

Reageren om het aardig doen, stemmen op taarten omdat je de maakster kent, zo werkt het toch niet?

Ik vind het idee van je taart leuk, je kleuren mooi. Zou me wel nog verdiepen in het strak afwerken, daar zijn hele duidelijke how to's van te vinden of je kunt een workshop volgen.

Je zult zien dat naarmate je vaardigheden vooruit gaan ook de reacties toenemen. En geniet verder gewoon lekker van de oooo's en aaa's op het feestje.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

15

Manon-dennis schreef:

Ten eerste knap gedaan... ik heb me er nog nooit aangewaagd.
Binnen kort ga ik een ijsprinses maken bij de cake corner.

Maar als je "nieuw" bent zal je minder reacties krijgen dan de "vaste" baksters.
Dat is ovetal zo. Ik ben ook een hele tijd weg geweest door dit en vaste kliekje.

Je bakt voor jezelf en wees zelf trots op wat je maakt!!

Je hebt gelijk! Jammer dat je daar door een tijdje weg bent geweest.
Zo ver laat ik t niet komen hoor ;-)

Ik reageerde in het begin ook op alles maar.....er wordt zoveel op het forum gezet, dat je er bijna een dagtaak  ;) aan hebt als je overal op wilt reageren! Ook is het bij mij zo, dat als je een keer een dag niet op de site bent geweest, je heel wat te bekijken hebt en je soms dus ook dingen mist. Dus weinig reacties betekend niet automatisch dat iets niet goed is!!

Je taart ziet er leuk uit  :Y

17

henriëtte1974 schreef:

Ik reageerde in het begin ook op alles maar.....er wordt zoveel op het forum gezet, dat je er bijna een dagtaak  ;) aan hebt als je overal op wilt reageren! Ook is het bij mij zo, dat als je een keer een dag niet op de site bent geweest, je heel wat te bekijken hebt en je soms dus ook dingen mist. Dus weinig reacties betekend niet automatisch dat iets niet goed is!!

Je taart ziet er leuk uit  :Y

Dat snap ik, maar als er na je bericht nog een paar taarten geplaatst worden en daar ruim 20 reacties op binnen komen en bij mij alleen gekeken wordt en 1 reactie....hmm tja das dan wel een beetje lullig toch? Het was niet mijn strakste taart maar mooi is/was hij wel. Maar goed onder tussen genoeg complimentjes gekregen van jullie en het is niet zo dat het me daarom te doen is maar wél leuk