1

Onderwerp: reacties van anderen op facebook

Hoi allemaal,

sinds kort heb ik een facebookpagina waar ik mijn taarten laat zien.
De meeste mensen liken de foto's en hier en daar een reactie over de taart zelf. Sommigen liken de pagina zelf ook zodat ze elke keer de foto te zien krijgen als ik er een plaats.
Maar nu heeft een mevrouw (deze mevrouw ken ik niet en heeft de pagina zelf ook niet geliked oid) een reactie geplaatst onder een borstentaart over wat haar zoon ooit zei tegen haar toen zij zo taart voor haar man wilde maken. Totaal niet relevant en ze zegt verder niks over de geplaatste taart. :s

Hebben jullie dit ook wel eens gehad? Wat doe je er mee, negeren?

2

Re: reacties van anderen op facebook

ik heb ook wel eens reacties die niet gewenst zijn....en die verwijder ik gewoon.

ik had dus laatst een foto geplaatst van mezelf.
ik dacht : leuk voor de mensen , zien ze ook eens wie al het lekkers maakt.
krijg ik de opmerking :  een heerlijke zoete sensatie ben je

nou daar zit ik dus totaal niet op te wachten
die persoon had al meerdere vreemde reacties geplaatst , dus ik verwijder het gewoon.

en 1 persoon heb ik volledig geblokkeerd!

is jou pagina en als het je niet bevalt wat mensen schrijven?  gewoon verwijderen

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

3

juist, er af halen dus!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Bedankt voor jullie reacties, heb het idd weggehaald

5

Lijkt me logisch dat als je je pagina netjes en on-topic wil houden, je berichten gewoon verwijderd als ze je niet bevallen.

Maar berichten van mensen die een negatieve mening geven over jouw taart bijvoorbeeld, die natuurlijk minder leuk zijn voor jou, horen er nu eenmaal ook bij :Y

I Heart Cake