Onderwerp: Stapelparade :)
Ik kijk eigenlijk al een HELE tijd mee, maar nooit de moeite genomen om te posten... Dus bij deze, mijn stapelparade. Ben benieuwd naar de reacties!
Bedankt voor het kijken!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapelparade :)
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik kijk eigenlijk al een HELE tijd mee, maar nooit de moeite genomen om te posten... Dus bij deze, mijn stapelparade. Ben benieuwd naar de reacties!
Bedankt voor het kijken!
Bedankt voor het kijken!

Heb ze even zichtbaar voor je gemaakt. Kijkt wat gemakkelijker. Je had denk ik het verkeerde linkje gepakt. Ik klik altijd rechtermuisknop, afbeeldingsinfo en dan de gegevens achter locatie.
Mooi strakke taarten trouwens! 
Vind vooral de middelste mooi. Ook qua kleurencombi 
Super bedankt Paula!
mooi!
Prachtig 
wauw, post jij maar vaker 
Ook al zo schattig! Zo'n vogelhuisje staat ook nog eens op mijn to-do list
Strak, daar wil ik er ook wel meer van zien 

Heel erg prachtig!!!
Wat een mooie strakke taarten!
Wat een mooie strakke taarten!
Wow wat een mooie parade, super strakke taarten!! Hoop vaker wat van je te zien
Waw! Prachtig!!
Wat leuk om te lezen, bedankt voor alle reacties!
Ik moet wel bekennen dat de laatste 2 dummies zijn
. Och, daar worden ze niet minder mooi door... hoogstens minder lekker 
mooie taarten hoor, vooral die met dat vogelhuisje super leuk gemaakt zeg!!!
mag ik wel aan je vragen hoe je die laatste taart bekleed hebt? Ik heb het over de rechtse taart, Heb je die rose laag nog over de witte laag fondant gelegd? Meet je dat van tevoren uit, zodat het overal even gelijk is?
Alvast heel erg dank voor de mooie inspirerende foto's.
gr kaat
Dat huisje!! Heel mooi!!
Waar heb je die van gemaakt?
Vind de onderste twee ook prachtig. Mooie rustige kleuren.
En natuurlijk is de eerste ook heel leuk 
Prachtige taarten!
Mag ik vragen hoe je het vogelhuisje gemaakt hebt? Ben erg benieuwd, vind m erg leuk!
Mooie kleuren ook.
En je taarten zijn echt super strak, maar ook goed gedecoreerd!
mooie taarten hoor, vooral die met dat vogelhuisje super leuk gemaakt zeg!!!
mag ik wel aan je vragen hoe je die laatste taart bekleed hebt? Ik heb het over de rechtse taart, Heb je die rose laag nog over de witte laag fondant gelegd? Meet je dat van tevoren uit, zodat het overal even gelijk is?Alvast heel erg dank voor de mooie inspirerende foto's.
gr kaat
Ik heb hem inderdaad eerst met witte fondant bekleed. Daarna heb ik uit de hand het roze fondant uitgesneden en dit eroverheen gelegd. Ik heb de lap roze fondant gewoon met de hand uitgesneden. Bakvorm voorzichtig op het fondant gelegd en daarom heen in een golvende beweging gesneden. Leuk effect!!
Dat huisje!! Heel mooi!!
Waar heb je die van gemaakt?Vind de onderste twee ook prachtig. Mooie rustige kleuren.
En natuurlijk is de eerste ook heel leuk
Het vogelhuisje is ook van fondant gemaakt (beetje tylose er doorheen gedaan). Ik heb het patroontje uit de Mjam, alles uitgesneden en een paar dagen goed laten drogen. Daarna waren de onderdelen zo hard als steen en kon het vogelhuisje in elkaar gezet worden!
Bakky, bedankt voor je uitleg, zowel van het vogelhuisje als de 'golvende roze bekleding' (om het zo maar even te noemen
).
Heb meteen even gegoogled op het patroon van het vogelhuisje (en gevonden), dus binnenkort ga ik het een keertje uitproberen!
Nogmaals complimenten voor jouw versie, heel mooi geworden! Mooi strak, netjes afgewerkt en mooie kleurencombinaties! 
Graag gedaan hoor! Wat leuk dat je het vogelhuisje ook gaat proberen. We zien het resultaat wel verschijnen
!
Graag gedaan hoor! Wat leuk dat je het vogelhuisje ook gaat proberen. We zien het resultaat wel verschijnen
!
Ze zijn stuk voor stuk 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Stapelparade :)