1

Onderwerp: hoe gebruik ik poeders als rainbow dust?

Ik snap er niks meer van, ik hen 2x rainbow dust. 1x een bronze powder & pearl white.

moet ik dit met alcohol aanmaken om te verven & hoe?
Kan iemand me hier iets meer over vertellen?
Ik wou t eigenlijk gebruiken voor meer glans.. Snap er niks meer van

i just LOVE it!

Re: hoe gebruik ik poeders als rainbow dust?

Dat kun je met een zacht kwastje aanbrengen op bv de randen van een bloem, of wat je maar wil. Gewoon droog, je kan het ook als verf gebruiken met een klein beetje alcohol mengen (jenever)

De aanhouder wint!

3

Beide kleuren werken alleen als glans (en dan net zo aanbrengen als je bijvoorbeeld rouge of oogschaduw op je gezicht zou aanbrengen.. heel voorzichtig met een kwast) als de ondergrond een vergelijkbare basis kleur heeft..

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Beide kleuren werken alleen als glans (en dan net zo aanbrengen als je bijvoorbeeld rouge of oogschaduw op je gezicht zou aanbrengen.. heel voorzichtig met een kwast) als de ondergrond een vergelijkbare basis kleur heeft..

Hoe bedoel je 'alleen als glans'? Als je de dusts aanmaakt met een paar druppeltjes 'rejuvenator spirit' uit de webshop of idd met wat jenever oid dan kun je er prima eetbare verf mee maken.. Ook op een blanke ondergrond.
Gewoon wat dust in een potje doen en druppelsgewijs wat alcohol toevoegen totdater enn vloeibare verf ontstaat. De alcohol vervliegt snel dus t droogt daardoor ook snel op op je taart. Wordt je verf wat klonterig doordat de alcohol vervliegt dan voeg je er gewoon nog een paar druppels alcohol bij en dan kan je weer verder.

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

5

Lovemybeeb wil geen eetbare verf maken maar glans:

lovemybeeb schreef:

Ik wou t eigenlijk gebruiken voor meer glans.. Snap er niks meer van

Dus antwoord ik:

Bommeltje schreef:

Beide kleuren werken alleen als glans  als de ondergrond een vergelijkbare basis kleur heeft..

Eetbare verf is namelijk geen 'glans' maar een dekkende verf die meer kleur geeft dan alleen glans..

Ik raad zelf liever de Twinkle dust aan als men alleen glans wil, en dat zonder alcohol opbrengen, deze neemt de kleur van de ondergrond aan..
Echter heeft lovemybeeb deze niet, maar heeft 2 glanspoeders die kleur bevatten. In dat geval geeft het glans op het moment dat de ondergrond een gelijkwaardige kleur heeft.

Deleukstetaartenshop Almere, verkozen tot leukste winkel van Almere en van Flevoland!

Lovemybeeb wil geen eetbare verf maken maar glans:lovemybeeb schreef:Ik wou t eigenlijk gebruiken voor meer glans.. Snap er niks meer vanDus antwoord ik:Bommeltje schreef:Beide kleuren werken alleen als glans  als de ondergrond een vergelijkbare basis kleur heeft..Eetbare verf is namelijk geen 'glans' maar een dekkende verf die meer kleur geeft dan alleen glans..Ik raad zelf liever de Twinkle dust aan als men alleen glans wil, en dat zonder alcohol opbrengen, deze neemt de kleur van de ondergrond aan..Echter heeft lovemybeeb deze niet, maar heeft 2 glanspoeders die kleur bevatten. In dat geval geeft het glans op het moment dat de ondergrond een gelijkwaardige kleur heeft.

Haha! Typisch een geval van de vraag niet goed lezen... Blijkbaar ben ik toch niet zoalert als ik dacht om 01.00!  :o

Een dag niet getaart is een dag niet geleefd!
www.loveatfirstbite.nl

7

Jeetje jeetje :lol:  ik heb een make up blush kwast gekocht, heb het droog gepoederd op de marsepein, dus het glittery zeg mast, heel erg bedankt kan niet wachten om fotos vanmijn 1ste taart te plaatsen

i just LOVE it!

8

ff een oud onderwerp uppen... Hoe doen jullie die dust-potjes open zonder dat er teveel poeder gaat vliegen?
Bij mij lukt het dus niet, als ik zo'n potje open draai vliegt de helft eruit :(

Ik heb zowel van die kleine ronde potjes met draai deksel, als van die langwerpige chemie-buisjes...

9

Ik doe t iig boven een stukje keukenrol :) , maar heb verder geen tip

i just LOVE it!