Lablover schreef:Ik vind hem ook prachtig en heb meteen weer een vraag, heb ik volgens mij altijd als ik naar de taarten kijk van alle baksters hier. Misschien wel omdat ik nog niet zo lang bezig ben en graag wil leren. Die floralwires (heten ze zo?) kun je die rechtstreeks in je taart steken (voedselveilig, roestvrij?) of moet je er eerst een rietje in steken of zo. Ik heb gisteren toevallig op je site zitten kijken naar aanleiding van je nieuwe achtergrond. Heel mooi zo voor je foto's maar heb je dit nu op je muur geplakt of doe je dat er op als je foto's maakt. Complimenten over al je baksels, heb met bewondering en verbazing naar al je koekjes, taarten, cupcakes gekeken. Zo mooi en waar haal je iedere keer weer je inspiratie vandaag. Ik kijk heel vaak hier op het forum en geef er dan een eigen draai aan. Zou je, als je wilt antwoorden, je antwoord rechtstreeks naar mijn mail willen sturen, ik vergeet vaak hier weer terug te kijken.
de ijzerdraadjes moet je idd ergens in steken
er zijn speciale flower pics te krijgen
maar je kan ze idd ook in een rietje doen!
doe ik ook
bedankt voor je complimenten!
de foto achtergrond heb ik met dubbelzijdig tape aan de muur geplakt
ik heb een ikea malm kast staan en daar maak ik de foto's op en dan de foto achtergrond daar aan de muur geplakt en dan kan je hem zo uitrollen voor de foto!
mijn inspiratie , waar komt die vandaan? tja soms krijg je een opdracht en komen de ideeen direct aanwaaien en soms heb ik ook wel eens geen idee.
ik vraag altijd eerst aan de jarige wat de hobby's en interesses zijn , ik teken dan mijn ideeen uit op papier zodat ik beter kan zien hoe het gaat worden.
en als ik er dan niet mee uitkom dan google ik naar ideeen en dan kijk ik wat er allemaal mee kan en kom ik vaak toch weer met eigen ideeen.
1 keer heb ik een taart volledig na moeten maken , maar dat doe ik nooit meer .
ik hoop dat je hier iets mee kunt!
groetjes claudia
wil je meer van mijn creaties zien? neem dan eens een kijkje op facebook:
https://www.facebook.com/dezoetesensatie