1

Onderwerp: T-rex

Een simpel puzzel taartje voor een 6 jarige met een t-rex erop.
Gemaakt va biscuit met citroen crème lemoncurd en citroen bavarois.

https://lh3.googleusercontent.com/-a3sdh6IhlLI/UPBfPR_9pJI/AAAAAAAAHtI/TxJ9_LTNF8Y/s800/IMAG0403.jpg?gl=NL

Met vriendelijke groet
Jolanda

2

Re: T-rex

heel mooi, mooi gepuzzelt

3

Mooie puzzel en ik vind je blauw zo mooi.

Ik bak taart, ik eet taart, ik ben taart.
groetjes Ingrid

leuk puzzel plaatje. :thumb:

leuk puzzel plaatje. :thumb:

Beste

Zou je nig die tekening hebben van die t-rex of waar zou ik hem kunnen vinden.ik ben een beginnende en ik vindt nergens een geschikte kleurplaat terug van een t-rex zou u me aub willen helpen?

7

Ik zie je berichtje nu pas, ik heb de tekening helaas niet meer en kan hem ook niet zo snel vinden. Ik zoek wel altijd op clipart. Sorry dat ik je niet kan helpen. Succes met je taart

patsyvandecasteele schreef:

Beste

Zou je nig die tekening hebben van die t-rex of waar zou ik hem kunnen vinden.ik ben een beginnende en ik vindt nergens een geschikte kleurplaat terug van een t-rex zou u me aub willen helpen?

Met vriendelijke groet
Jolanda

8

Ik zie je berichtje nu pas, ik heb de tekening helaas niet meer en kan hem ook niet zo snel vinden. Ik zoek wel altijd op clipart. Sorry dat ik je niet kan helpen. Succes met je taart

patsyvandecasteele schreef:

Beste

Met vriendelijke groet
Jolanda

mooi gepuzzeld!!!! Mooie kleuren,leuke taart! :thumb: