1

Onderwerp: Gandalf en de balrog :-/

Een roep om hulp en inspiratie - ik hoop dat er hier ook wat Lord of the Rings fans zijn...

Mijn bijna 10-jarige wilde eerst een onder-water-taart voor zijn verjaardag. Ik was er helemaal klaar voor! Had er zo een zin in!

Helaas pindakaas. Meneertje is van gedachten veranderd en wil nu graag een Lord of the Rings taart, en bij voorkeur het gevecht tussen Gandalf en de balrog. Jaja. Hoge pet heeft mijn kereltje! Leuk natuurlijk dat hij denkt dat ik dat wel ff doe, en een lotr taart maken is wel een droom van mij, maarrrr misschien een beetje hoog gegrepen  :s

Heb nog geprobeerd te kijken of ik niet een hobbit-huisje kon maken (zulke leuke voorbeelden gezien!), maar nee, meneertje wil toch echt graag de balrog. Hobbit huisjes zijn saaaaai.  :grr:

Mijn plan is om een taart door de helft te doen, en de twee helften met een brug te verbinden. En dan lava in het midden. Dit is het "makkelijke" gedeelte  :think:

Gandalf boetseren moet me ook wel lukken. Maar de balrog dan?! Bwaaahhhh!

Ik ben op zoek naar tips. Wat dan ook!

- hoe zouden jullie de brug maken die de twee taarten verbindt?
- ik heb wat voorbeelden van balrog figuurtjes online gevonden (zoals deze: http://edmonton.canadianlisted.com/kids … 466.html), die ga ik als inspiratie gebruiken. Iemand enig idee hoe ik de huid voor elkaar kan krijgen, met name de lava die je door de huidscheuren kan zien?

Andere tips (of aanmoediging, of chocola, of alcohol) zijn meer dan welkom! Ik heb 2 weken...  :Y

2

Re: Gandalf en de balrog :-/

Moet het 3D? Lord of the Rings is er ook al animatie van ik dacht MGM studios. Kijk of je een plaatje kan vinden en puzzel het een beetje 3D. Scheelt je ene hoop ellende met de Balrog

3

Re: Gandalf en de balrog :-/

Dank je Pinqui, maar ik ben niet zo'n ster in puzzelen en vind boetseren eigenlijk veel leuker. Maar ik zal het zeker als optie in mijn achterhoofd houden!