1

Onderwerp: hulp bij aanschaf materiaal gevraagd

Ik volg nu de pme fondant cursus. Ik wil alvast wat materialen aanschaffen maar wat is nu echt nodig?
Wie heeft er advies?

2

Re: hulp bij aanschaf materiaal gevraagd

Hoi,

Als ik me niet vergis krijg je een lijst van (extra) benodigde spullen, heb je die niet gekregen?

Althans, zo heb ik het altijd begrepen....  :o

3

Klopt je krijgt voor je workshop een lijst met materialen die je nog meot aanschaffen. Voor PME 1 is dat niet bijsterveel.

Tijdens de workshop was alles in bruikleen dus dat kwam wel goed. Ik heb na iedere les pas echt spullen gekocht voor huiswerk of crea ideeen.

Het enige wat ik zelf wel fijn vind was om mijn eigen roller(s) en smoothers mee te nemen. Ow en mijn eigen draaiplateau nam ik mee. Somme medecursisten namen ook hun non-stick board mee om het zichzelf makkelijker te maken. Voor de stekers en crimpers enzo nam ik gewoon mee wat ik al had om zo de wachttijden te verkorten als je per 4 met 1 setje stekers moest doen.

Ik weet trouwens niet waar je je cursus gata doen, maar bijv ToM heeft een showroom/ shoppie waar ik ook spullen kan kopen als je iets graag wilt hebben. Ook tijdens de les kon ik dingetjes kopen die ik vond dat ik nodig had om lekker verder te kunnen.

Heel veel succes met PME 1 en geniet ervan!!!

Ik volg hem bij My Style Cakes in Eindhoven bij Jaqueline.  De eerste avond was erg leuk en leerzaam. We zijn maar met 3 cursisten dus lekker veel aandacht. Ik heb echt genoten. We mogen alles gebruiken. Maar ik was gewoon nieuwsgierig welke materialen jullie nog extra gekocht hebben en ook nog veel gebruiken.