Onderwerp: Funcakes Biscuit, marsepein bij Makro
Hello ladies,
Kopen jullie altijd bij Makro je biscuit mix/marsepein?
Scheelt het veel meer als bij de taartenshop zelf?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Funcakes Biscuit, marsepein bij Makro
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hello ladies,
Kopen jullie altijd bij Makro je biscuit mix/marsepein?
Scheelt het veel meer als bij de taartenshop zelf?
niemand?
ja scheelt best wel veel,
normaal kost een kg 5.50
bij makro 3 euro per kg
niemand?
Geduld is soms bést een schone zaak....
Er zijn er veel die bij de Makro inkopen, gewoon even opletten als je er toch bent. (Gok ik?)
ja scheelt best wel veel,
normaal kost een kg 5.50
bij makro 3 euro per kg
Bij DLT, kost 1kg 4,50. Hij is nu in de aanbieding voor 3,83.
Gelukkig heb je weleens die aanbiedingen bij Makro voor 3 halen, 2 betalen.
Sehnaaz schreef:
niemand?
Geduld is soms bést een schone zaak....
![]()
Er zijn er veel die bij de Makro inkopen, gewoon even opletten als je er toch bent. (Gok ik?)
Wie bedoel je daarmee?
Als je je afvraagt wat ze met het geduld bedoelt:
Graag niet je topic omhoog halen als je niet binnen het uur antwoord hebt
Als je je afvraagt wat ze met het geduld bedoelt:
Graag niet je topic omhoog halen als je niet binnen het uur antwoord hebt
Nee, dat vroeg ik me niet af.
Ik koop graag bij de Makro als ik toch in de buurt ben. Uiteindelijk scheelt het toch best wat in de kosten. En ik koop er ook m'n 2.5 kg zakken met chococallets van Callebaut.
Ik koop graag bij de Makro als ik toch in de buurt ben. Uiteindelijk scheelt het toch best wat in de kosten. En ik koop er ook m'n 2.5 kg zakken met chococallets van Callebaut.
Waar gebruik je die voor? Cakepops? of voor het bakken?
elleoj schreef:Ik koop graag bij de Makro als ik toch in de buurt ben. Uiteindelijk scheelt het toch best wat in de kosten. En ik koop er ook m'n 2.5 kg zakken met chococallets van Callebaut.
Voor zo'n beetje alles waar ik chocolade in gebruik. Ik doe callets in mn cupcakes, maak er ganache mee, dip er cakepops in. En maak er chocolademelk mee voor mezelf. Vind het gewoon enorm lekkere chocolade. (en handig dat 't zakken van 2,5 kg zijn. Als ik 2,5 kg losse verkade reepjes zou kopen bij de Appie ben je zo'n 35 euro kwijt. Ik vind Callebaut lekkerder en het is uiteindelijk ook net iets goedkoper. )
Bij de Makro koop je een zak callebaut van 2,5 kg voor de prijs van 1 kilo in de webshops (meestal dan). Ik koop altijd mijn biscuit, poedersuiker, cc's-mix en fondant bij de Makro, zeker als het in de aanbieding is. Marsepein heb ik het liefst van Zeelandia.
Sehnaaz schreef:elleoj schreef:Ik koop graag bij de Makro als ik toch in de buurt ben. Uiteindelijk scheelt het toch best wat in de kosten. En ik koop er ook m'n 2.5 kg zakken met chococallets van Callebaut.
Voor zo'n beetje alles waar ik chocolade in gebruik. Ik doe callets in mn cupcakes, maak er ganache mee, dip er cakepops in. En maak er chocolademelk mee voor mezelf.
Vind het gewoon enorm lekkere chocolade. (en handig dat 't zakken van 2,5 kg zijn. Als ik 2,5 kg losse verkade reepjes zou kopen bij de Appie ben je zo'n 35 euro kwijt. Ik vind Callebaut lekkerder en het is uiteindelijk ook net iets goedkoper. )
Hmm, Ik krijg er spontaan trek van. hihi. Zodra ik een ervaren bakster ben, dan ga ik het ook aanschaffen.
Bij de Makro koop je een zak callebaut van 2,5 kg voor de prijs van 1 kilo in de webshops (meestal dan). Ik koop altijd mijn biscuit, poedersuiker, cc's-mix en fondant bij de Makro, zeker als het in de aanbieding is. Marsepein heb ik het liefst van Zeelandia.
Ja, ik ben alleen met aanbiedingen in Makro. Omdat in Amsterdam dichtstbijzijnde Makro zit.
Ik koop fondant en mix altijd bij de Makro, ik werk er dus ook altijd korting
Ik koop fondant en mix altijd bij de Makro, ik werk er dus ook altijd korting
hihi, lucky you!
elleoj schreef:Sehnaaz schreef:Waar gebruik je die voor? Cakepops? of voor het bakken?
Voor zo'n beetje alles waar ik chocolade in gebruik. Ik doe callets in mn cupcakes, maak er ganache mee, dip er cakepops in. En maak er chocolademelk mee voor mezelf.
Vind het gewoon enorm lekkere chocolade. (en handig dat 't zakken van 2,5 kg zijn. Als ik 2,5 kg losse verkade reepjes zou kopen bij de Appie ben je zo'n 35 euro kwijt. Ik vind Callebaut lekkerder en het is uiteindelijk ook net iets goedkoper. )
Hmm, Ik krijg er spontaan trek van. hihi. Zodra ik een ervaren bakster ben, dan ga ik het ook aanschaffen.
Ik ben vanmiddag in de Makro geweest en moet mezelf even corrigeren. 2,5 KG chocolade callets van Callebaut kosten nog geen 18 euro daar. Dat is de HELFT van losse Verkadereepjes in de supermarkt, om maar niet te spreken van die speciale smeltchocolade. :-)
Maar bij de makro heb je ook een pasje nodig, toch??
Klopt, maar mijn man heeft een eigen bedrijf.
Patrieske.
Je kan ook mee met iemand die een pasje voor de Makro heeft.
Of iemand met een pasje kan jou een machriging mee geven.
Ik hoop voor je dat je hier iets aan hebt.
Bak groetjes.
Sehnaaz schreef:elleoj schreef:Voor zo'n beetje alles waar ik chocolade in gebruik. Ik doe callets in mn cupcakes, maak er ganache mee, dip er cakepops in. En maak er chocolademelk mee voor mezelf.
Ik ben vanmiddag in de Makro geweest en moet mezelf even corrigeren. 2,5 KG chocolade callets van Callebaut kosten nog geen 18 euro daar. Dat is de HELFT van losse Verkadereepjes in de supermarkt, om maar niet te spreken van die speciale smeltchocolade. :-)
Jeetje, dat is dan echt niks vergeleken met verkade reepjes los te kopen,
Bedankt voor je correctie hihi!!
Patrieske.
Je kan ook mee met iemand die een pasje voor de Makro heeft.
Of iemand met een pasje kan jou een machriging mee geven.
Ik hoop voor je dat je hier iets aan hebt.
Bak groetjes.
Ik heb ook geen eigen Makro pasje. Mijn zwager heeft een eigen bedrijf, dus wij lenen af en toe zijn pasje. Echt handig
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Funcakes Biscuit, marsepein bij Makro