Onderwerp: Orchideeën, rozen, kindertaarten... ik loop weer ernstig achter :-)
Hoi iedereen
!!
December was nog even een drukke maand. Hier volgt weer een hele parade...
Een dummie die in mijn huiskamer staat
Bruidstaart voor een heel leuk, lief, jong, enthousiast bruidspaar.
Witte chocoladecrème met een laagje knapperige witte chocolade, vlaaifruit framboos en plakjes verse aardbei.
Een lieve bruidstaart voor een stel dat heel impulsief besloot te trouwen en maar een korte voorbereidingstijd had. Heel leuk 
Hazelnootcrème, laagje knapperige pure chocolade, dulce de leche, gekarameliseerde hazelnoten en stukjes kletskoppen. 
Mijn lieve grote kleine nichtje Nathalie is vlak voor kerst jarig. Vulling: bosvruchtencrème, pure chocoladegenache, vlaaifruit bosvruchten en vers rood fruit.
Aanvankelijk had ik helemaal niks met het onderwerp 'transformers', maar deze familie vraagt vaak aan me of ik hun taart wil maken, dus ik moest er wel aan beginnen. En uiteindelijk vond ik het een hele leuke taart om te maken :-). Ze hadden zelf nog een speelgoedtransformer die ze als topper boven op de taart zouden zetten, tussen de vlammen.
Chocoladecake met vanillecrème, laagje knapperige pure chocolade, chocoladegenache en vlaaifruit bosvruchten
Klein paars bruidstaartje. Vanillecrème, chocoladegenache, vlaaifruit bosvruchten en vers rood fruit
Een speciale opdracht, want deze bruidstaart heb ik gemaakt voor een taartenbakster die zelf ook hier op het forum zit. Ik weet haar forumnaam niet, maar ze heet Natasja. De kleurencombinatie met het gouden lint is zelf door het bruidspaar bedacht. De vulling weet ik niet meer uit mijn hoofd.
Een basketbal taart voor een meisje. Ik heb hier zelf helemaal niets mee en vind sporttaarten nooit zo leuk om te maken (ik ben zelf helemaal niet van de balsporten). Vond ook niet dat ik er een mooie taart van gemaakt had. Gelukkig vonden de moeder en het jarige meisje de taart wel heel mooi. De vulling weet ik niet meer.
Een meisjestaart. De vulling weet ik niet meer
De sprookjesboom, waar ik een half jaar geleden al aan begonnen ben. Karen Dodebier (van het forum) heeft hierbij geholpen. Een paar weken terug had ik eindelijk kans om hem af te maken. Gelukkig is de binnenkant van piepschuim
Karen, heeeeel erg bedankt!!! Ik vond het super!!
Mijn vader is afgelopen weekend 60 jaar geworden
Ondanks deze bejaarde leeftijd huppelt hij nog altijd als een echte berggeit door de Oostenrijkse alpen, met de backpack op zijn rug. Voor hem dus een echte berg taart

Bruidstaart Groningen