Onderwerp: Alweer een tijdje geleden, dus nu een parade met van alles!
Hai!
Het is alweer een tijdje geleden, maar ik vond het toch tijd om weer eens wat van mijn taartjes te laten zien! Ik hoor graag jullie feedback, want daar leer ik echt superveel van!
Golf taart:
Op locatie samen met de dochter van de jarige gemaakt, vandaar ook de donkere achtergrond..
Gevuld met Mona toetje en Jam
Cadeau taart
Omdat mijn moeder ons huis tot een sauna had gemaakt door de verwarming lekker hoog te zetten, was het een hele klus om deze taart te maken.. Gelukkig is het uiteindelijk wel gelukt!
Gevuld met aardbeienbavarois en chocolademousse
Muziek taart

Wat een gepriegel zeg, die notenbalk! Maar ik ben supertrots op het resultaat, zeker nu ik meedoe aan de bakwedstrijd van Jamin, en Jamin mijn taart op hun eigen FB Pagina gepost hebben!
Wie mijn taart leuk vindt mag natuurlijk even stemmen
De taart is gevuld met banketbakkersroom en aardbeien jam, de taart is bekleed met marsepein en de 'deksel' is van fondant.
'Simpel' verjaardagstaartje
Gevuld met oreovulling en jam
Blond taartje
Een heel eenvoudig spoedje, alhoewel ik er erg lang mee bezig was omdat dit mijn eerste echte puzzel was..
Gevuld met aarbeienbavarois en bosvruchtenjam
Een 'eindelijk-hebben-jullie-je-huis-terug'-taart!
Toen ik de tekst kreeg die erop moest komen dacht ik even dat het niet helemaal klopte, omdat ik dacht dat er 'finally, you're back home' had moeten staan. Maar nee, het moest echt 'finally, your home back' zijn, als cadeautje voor de ouders van hun dochter die met haar eigen baby nu uit huis ging.
Gevuld met chocolade ganache en aardbeienjam
Strik taart
Gevuld met banketbakkersroom en bastognekoekjescreme.
Dora
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden!
Groetjes,
Nikita

Netjes afgewerkt en strak bekleed. Ik vind dat eindelijk hebben jullie je huis terug taartje heel erg leuk!