1

Onderwerp: Cupcake gemaakt met afval

Misschien niet mijn mooiste cupcake...
Een cupcake gemaakt met afval. Niet dagelijkse bakattributen, gewoon afval in de keuken, materialen in huis die staan te niksen, aangevuld met wat handige goedkope alternatieven uit niet gebruikelijke bakwinkels. Resultaat: lekker bakken in de keuken zonder je portemonnee te belasten!

http://3.bp.blogspot.com/-qCgl0nUiq4I/UOxSTlVjbuI/AAAAAAAADGk/qzVbhx1YCIo/s1600/netje-en-bloem-cc-580.jpg

Zo is de bloem gemaakt van de onderkant van een sourcy vitamine water op een bedje gemaakt van  in fondant gedrukt netje waarna gedust.

Verder lezen? Klik hier

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

2

Re: Cupcake gemaakt met afval

leuke cupcake!
heb ook even verder gelezen op je site O-)  :D , wat een geniale ideetjes!!! Zit nu al te denken bijv. de bovenkant van een pennendop heeft vaak ook zo n leuk motief ennuh... :think: wij hebben een gekartelde appelboor, die zou ik dan voor een motiefje in zo´n converse allstars schoentje kunnen gebruiken :)
bedankt voor dit topic, want dit brengt mij ook weer op ideetjes! :thumb:

3

origineel, goed hoor

~enthousiast hobbyist ~
Heeft iemand het recept om tijd te bakken al gevonden?????

Ik ben benieuwd of jullie nog meer nieuwe ideeën hebben. We kijken vaak toch niet goed onze "creatieve" bril in huis.  :D

Verder lezen op mijn blog vol how to's & recepten?
www.carolabaktzoethoudertjes.nl

5 Laatst bewerkt door Sonj@ (10-01-2013 16:03)

Ga eens op bezoek bij je (oude) oma en kijk of die nog van die kanten kleedjes of gordijntjes over heeft: superleuk reliefmatje  :Y

En met de deksel van een doosje ferero rocher (  :9  :9 ) kun je ook prima smootheren.

En met de blaadjes van een echte (eetbare!) plant kun je prima nerfafdrukjes maken  :Y

*edit* vergeet ik helemaal te zeggen dat je cc hartstikke leuk is  :D SUPER dat bloemetje erop!!  :thumb:

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Wat een creativiteit! Is hier al een topic over, anders moet je die zeker opstarten op dit forum, hoor.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl