1

Onderwerp: Basisset taarten

Hallo dames,

Welke basismateriaal heb je zeker nodig als je net een beginnende taartenbakster ben?

Alvast bedankt dames!

2

Re: Basisset taarten

Wanneer je in de zoek functie "basisbenodigdheden" intoetst zijn er een aantal topics waar je vast iets aan hebt.

Een en ander is ook zeker afhankelijk van budget en bak frequentie.

3

hoi Sehnaaz,

Welkom op dit forum!

Ik heb deze vraag al heel vaak langs zien komen, dus als je even zoekt via de zoekfunctie, dan ga je zeker een antwoord vinden op je vraag!

Veel succes en plezier bij het taarten!

4

Volgens mij zag ik laatst onder 'aanbiedingen' op www.deleukstetaartenshop.nl een taartpakket te koop staan. Daar zitten volgens mij allemaal spulletjes in om een marsepeinen taart te maken en een beschrijving, zoals een bakblik, marsepein, uitstekers e.d. :)

5

Maaike_87 schreef:

Volgens mij zag ik laatst onder 'aanbiedingen' op www.deleukstetaartenshop.nl een taartpakket te koop staan. Daar zitten volgens mij allemaal spulletjes in om een marsepeinen taart te maken en een beschrijving, zoals een bakblik, marsepein, uitstekers e.d. :)

Owja, bedankt voor je reactie! Ik heb gelijk gekeken, en het ziet er goed uit.

6

Bekijk anders ook eens de FAQ's: http://www.deleukstetaarten.nl/faq/64/W … de+taart?/

7

sam schreef:

hoi Sehnaaz,

Welkom op dit forum!

Ik heb deze vraag al heel vaak langs zien komen, dus als je even zoekt via de zoekfunctie, dan ga je zeker een antwoord vinden op je vraag!

Veel succes en plezier bij het taarten!

Dank je wel, Sam!

Ik zal eens een kijkje nemen.. :Y