Re: Iemand een plakje "boerenkool"?
Wat een geweldig leuke taart!! Leuk ook om de opbouw zo te zien 
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iemand een plakje "boerenkool"?
Wat een geweldig leuke taart!! Leuk ook om de opbouw zo te zien 
supper lekker gemaakt heel erg leuk om je foto's te zien!!!
echt gaaf
superleuk gedaan 
ontzettend leuk zo'n uitdaging ten uitvoer te brengen
; het is je super gelukt 
Heel orgineel.
Super taart

Geweldig! Zéker met die how to erbij!
wow die ziet er echt super uit zeg.
heel erg leuke taart. Erg origineel en knap gemaakt!
hele leuke taart
haha fantastich, het carnaval staat hier weer voor de deur en voor het boerenbruidspaar zat ik te denken om een stamppot taart te gaan maken als ik op de receptie ga, ik denk even kijken of er al meer mensen dat idee hebben gehad en zie hier met een hele uitleg erbij fantastich. Ik ga hem in februari maken maar heb er nu al zin in! thx
Wat leuk, gerlinde
Uiteraard wel even showen hè 
Wat een super leuk idee zeg!!! Mijn favoriete eten, boerenkool, dus dit moet een keer gemaakt worden hihihihi 
Heel leuk gedaan, en erg leuk ook met die how to erbij!
Bedankt voor alle reacties. Leuk om te zien dat de taart nu nog veel wordt bekeken
Van de week heb ik deze taart opgegeven voor 'De mooiste taart van Overijssel'. Een bakwedstrijd die georganiseerd wordt door TV-Oost.
Er wordt onder anderen gekeken naar originaliteit, dat zit volgens mij wel goed 
Ik zit vandaag te neuzen op de site om inspiratie op te doen voor mijn volgende taart en kwam hierdoor op jouw topic terecht. Wat een vreselijk leuke taart en wat een werk. Ik vind de vlekken op de theedoek helemaal passen, je zou mijn (gewassen) theedoeken eens moeten zien. Ik ben nog niet zo lang bezig en heb een vraag, is die worst met die sereals nog te eten, lijkt me wel maar ik weet het niet zeker. Ik ga het recept daarvan zeker opslaan als je het goed vindt, dat kan ik misschien nog wel eens voor iets anders gebruiken.
Die serealworst is nog te eten hoor.
Een paar maanden geleden heb ik deksels van cereals gemaakt , afgesmeerd met witte ganache en vervolgens fondant erop. Er werd nog net niet om gevochten, zo lekker vonden ze die deksels.
Wauw echt heel leuk gedaan. Super om te zien hoe hij opgebouwd is. 
Die cereal treats waarvan de worst is gemaakt, zijn prima te eten.
Wel mierzoet, je moet ervan houden.
Ik zit vandaag te neuzen op de site om inspiratie op te doen voor mijn volgende taart en kwam hierdoor op jouw topic terecht. Wat een vreselijk leuke taart en wat een werk. Ik vind de vlekken op de theedoek helemaal passen, je zou mijn (gewassen) theedoeken eens moeten zien.
En dan te bedenken dat die vlekken er helemaal niet op hoorden te zitten. De rode kleurstof was nog niet droog en ik was uiteraard te ongeduldig. Dat was ook het enige waar ik ontevreden over was 
Btw: natuurlijk vind ik het goed als je het opslaat. De how to staat hier niet voor niets. Wel even het resultaat showen hè 
Super leuk.
Erg leuk en leuke foto`s!!!!
Bedankt voor al jullie lieve reacties!
Vinden jullie nou ook dat dit de mooiste taart van Overijssel is?
Vanaf nu is het mogelijk om te stemmen, via onderstaande link:
https://www.facebook.com/pages/The-Publ … 8716016450
of
http://www.rtvoost.nl/acties/default.aspx?cat=694
Je moet er dan wel even aan denken dat je nog een bevestiging moet doen via de mail.
JOEHOE!!!
And the winnar is...........JOLIEN!!!!
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Iemand een plakje "boerenkool"?