1

Onderwerp: een beetje vroeg..... Valentijn

maar als workshop voorbeeld kan die maar vast klaar zijn ;-)

https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/734780_458596844203468_1656664270_n.jpg

Ik vind hem leuk geworden, maar ben erg benieuwd naar jullie mening  :Y

2

Re: een beetje vroeg..... Valentijn

de taart is erg leuk maar persoonlijk vindt ik hem iets te simpel voor een workshop taart.
bij een workschop wil ik toch echt wel iets nieuws leren.

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

3

Het is een basisworkshop lijkt me?

Zag hem al op facebook voor bij komen! Ik vind hem super :-)!

Leuk kleurtje en mooi strak bekleed!

Zeg het met taart! Of cupcakes, koekjes, chocola, enz :)

5

leuk!

moet ook snel even zo'n bakvorm gaan scoren!

wil je meer van mijn creaties zien?  neem dan eens een kijkje op facebook:   https://www.facebook.com/dezoetesensatie

Leuk gedaan

Groetjes, Sandra
Www.tummiesbakery.nl

7

thanks, voor de reacties!

Heb het idd bewust simpel gehouden. Het is een workshop waar iemand die nog nooit iets met taartjes heeft gedaan mee kan doen. Verdere aankleding zijn de workshoppers vrij in,

8

misschien vanavond toch nog wat rozen maken......
;)

9

Oh vandaar voor een basis workshop vindt ik het een erg mooie taart

All you need is love But a little chocolate now and then doesn't hurt

10

Leuk zo met die pijl he, heb ik afgelopen jaar ook gemaakt, maakt het hartje toch nog wat specialer

11

mooi hoor :)

12

Ik doe eigenlijk nooit iets met Valentijn maar heb ook zo'n hartjesvorm in de kast liggen (Lidl) en heb er nog nooit iets mee gedaan. Toch ook maar eens doen, taart is tenslotte altijd lekker toch, hoeft het geen Valentijn voor te zijn. Is het bekleden van dat hart erg lastig?

13

Oepsie, vergeet ik je helemaal complimenten te maken over je taart, hij mag dan misschien een beetje simpel zijn volgens sommige maar voor een beginner (zoals ik, 1 jaar bezig) is het moeilijk genoeg. Aankleden kun je naar hartelust (ha, ha, leuke woordspeling) zelf invullen zoals je zegt.

juist ben het met bovenstaande mening helemaal eens, lijkt me nog helemaal niet zo simpel, ziet er prachtig uit, less is more in dit geval, en wil je er meer op hebben mag/kan dat waarschijnlijk ook toch, IK zou het zo best willen leren!!!!