Onderwerp: De tovenaarsuil maar dan anders...

In het boek van Debbie Brown vind je de tovenaarsuil. Op onze duikclub is de vaste instructeur net afgestudeerd (naast twee banen) bij zijn HBO opleiding. De vaste leden vonden dit wel een taartje waard en die is dan bij de nieuwjaarsborrel gegeven. Hij was zeer verrast en de meeste hadden niet eens door dat het een taart was.

Hij is gevuld met bokkepootjescreme, framboos/aardbei confiture, karton en aluminiumfolio. (karton in het hoedje en aluminiumfolie in de kop van de uil).

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/afba5bbb3679cb366d7283fcff3d930d.jpg

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/e7e891b08752bb138a9782253dc1e497.jpg

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/a587c0a14f8e40777474f7a6fd8471e6.jpg

Bedankt voor het kijken :)
Groetjes Paula

2

Re: De tovenaarsuil maar dan anders...

Prachtig!  :thumb:

Vegetables are a must on a diet. I suggest carrot cake, zucchini bread, and pumpkin pie ;) http://www.detaartenvandejuf.nl/

3

Heb dat boek ook..... :) Het ziet er hartstikke gaaf uit!! En als ze niet eens zien dat het een taart is, dan is het zeker zeer goed gelukt!! :thumb:  :Y Petje af!!

4

Heel mooi gedaan!

5

oh, wat super gaaf, echt heel erg mooi!
ik heb al een paar keer heel verlekkerd naar het ontwerp zitten kijken, maar durf er nog niet aan te beginnen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Pinguu schreef:

Prachtig!  :thumb:

Dank je wel  :)

Pandora schreef:

Heb dat boek ook..... :) Het ziet er hartstikke gaaf uit!! En als ze niet eens zien dat het een taart is, dan is het zeker zeer goed gelukt!! :thumb:  :Y Petje af!!

Dank je! Ik was er al blij mee. In het begin werd ik gek want ik kreeg de boeken niet strak (in het boek is de kaft onwijs dik en dat vinden de meeste niet lekker, maar zo dun krijg je ze dus niet straks. Bij het tweede boek dacht ik: Dan zijn alle boeken maar oud en nat geworden of zo;) En dat was het eerste wat de ontvanger zei: o wat leuk met al die oude boeken.

vanessa1982 schreef:

Heel mooi gedaan!

Dank je :)

Tigrasas schreef:

oh, wat super gaaf, echt heel erg mooi!
ik heb al een paar keer heel verlekkerd naar het ontwerp zitten kijken, maar durf er nog niet aan te beginnen

Dank je :) Hij is niet heel moeilijk hoor. Heb het boek er bijna niet bij gebruikt. Alleen voor het snijpatroon en de kleine dingen van de uil. Ik zou gewoon zeggen, probeer het;)

10

Geweldig mooi!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

11

Knap! :thumb:

12

geweldig :thumb: ,hoeft ook helemaal niet strak te zijn, dit is net mooi, lijken echte oude boeken is het uiltje ook van cake of geboetseerd.

groetjes elfje elly

13

Wauw! Ik vind hem echt heel erg gaaf  :)

Icehorse schreef:

Geweldig mooi!

sam schreef:

Knap! :thumb:

:)

elfje elly schreef:

geweldig :thumb: ,hoeft ook helemaal niet strak te zijn, dit is net mooi, lijken echte oude boeken is het uiltje ook van cake of geboetseerd.

Vind het inderdaad nu zelf ook niet meer misstaan. Maar je bent zo gewend dat alles strak moet;)
Het onderste deel van de uil is gevuld met biscuit. De kop hoort eigenlijk massief fondant te zijn (ik gebruik sowieso geen fondant maar marsepein), maar dit was erg zwaar. Heb heb dus maar gevuld met een prop aluminiumfolie.

Maaike_87 schreef:

Wauw! Ik vind hem echt heel erg gaaf  :)

15

Heel gaaf! Maar in welk boek van D.B. staat het?

16

gaaf zeg! heel mooi gemaakt :Y

17

prachtig zeg, wauw!

taartenvanirma.simpsite.nl
Alles kan, behalve omhoog vallen, dat is onmogelijk...

Celes76 schreef:

Heel gaaf! Maar in welk boek van D.B. staat het?

Dankje wel:) geloof dat hij in het betoverende taartenboek van haar staat. De sprookjesboom staat daar ook in...

mary5 schreef:

gaaf zeg! heel mooi gemaakt :Y

Dankje :)

CountryIrma schreef:

prachtig zeg, wauw!

:)