1 Laatst bewerkt door Wenskir (08-01-2013 21:43)

Onderwerp: Pluto icing

Hoii ben ik weer
Ik weet dat als je meerdere foto's op 1 dag post dat je die in 1 post moet doen. De vorige die ik postte was omdat ik daar feedback van wou hebben en deze is omdat ik er gewoon super super trots op ben.
Als het uiteindelijk nog niet mag, dan merk ik het vanzelf :)

Dit is niet een echte taart. Ik heb het bakblik gewoon ondersteboven gelegd en daar de fondant op gelegd :)

http://i48.photobucket.com/albums/f229/wendy091/taarten/e38b73075c6bb99fb803a413b2e533b6.jpg

2

Re: Pluto icing

Ahhhhh, schattig!

3

Oh wat een schatje, daar mag je echt wel trots op zijn :thumb:

groetjes elfje elly

4

Bedankt !  :o

5

Wauw mooi gelukt!
:thumb:

Make cake, not war :)

6

Bedankt  :o

7

Wow, daar zal wat tijd in zitten. Opletten dat het niet doorloopt over de zwarte lijntjes, hoe lang ben je hier mee bezig geweest en waar heb je de Pluto mee ingevuld, icing? Petje af hoor.

8

Inderdaad met icing opgevuld ! Eerst zwart goed laten drogen zodat ik het niet perongeluk wegveegde, daarna zulke dun mogelijke randjes langs de lijnen gedaan en daarna gewoon ingevuld :)
Dus ik heb wel pauzes tussendoor gehad maar ik denk bij elkaar opgeteld zonder pauzes...weet niet, 3 tot 4 uur ofzo..? Was al een goed uur bezig met oranje invulling, en je moet natuurlijk ook alle kleuren zo mixen dat ze goed zijn

9

Superleuk, heb je de icing direct op de taart gedaan?

Mooi hoor en goed idee je bakblik gebruiken.

11

Ja heb de icing gelijk op het fondant gedaan ! Heb wel een beetje vals gespeeld...Heb eerst het plaatje uitgeknipt, zonder staart en een extra gaatje, met een beetje water het plaatje op het fondant geplakt. Daarna de omlijning een beetje ruim genomen zodat het niet op het plaatje zit. Er voorzichtig afhalen en dan de rest van de lijnen met de losse pols met het plaatje ernaast !

Thanks ! Ik had nog wat fondant over waarvan ik wist dat ik het niet snel zou gebruiken en dat er gewoon opgelegd. Scheelt weer een taart bakken ;)

12

Wat heb je dit goed gedaan zeg! Heb wel eens koekjes gemaakt met icing maar deze maar snel opgegeten want die waren niet eens een foto waard.  :s
Wel slim om het plaatje gewoon op te plakken, te omlijnen en daarna weg te halen. Ga ik onthouden.  :D

13

Heb ik ook met Tinkerbell gedaan, alleen die heb ik met fondant gemaakt ! Weliswaar anders maar die zal ik hier ook op gooien. Met hoe ik het gedaan heb ;)