Onderwerp: Bijna een behoorlijke blunder...

Taart was al helemaal klaar en in folie en zou met een kwartiertje weggaan om hem te bezorgen. Toen begon er iets te knagen. Had een hele mooie 5 op de taart, maar werd hij wel 5....

Snel de sms opgezocht en daar stond tot mijn schrik dat hij 1 werd. Gelukkig is een 1 zo gemaakt en met een sateprikker er in hoeft deze ook niet gedroogd te worden. Wat was ik op dat moment blij dat Mees geen 2 werd.

Alle drie de lagen gevuld met speculaascreme, krokante chocolade en bosbessen confiture.

http://paulasbakery.webklik.nl/user_files/2012_06/399244/photos/ebb664f389157e00d5aa4020c61f2c7c.jpg

Blijft trouwens een leuke taart om te maken!

Bedankt voor het kijken.
Groetjes Paula

2

Re: Bijna een behoorlijke blunder...

haha heb ik ook wel eens gehad, net op tijd achter een foutje komen. Maar ontvanger heeft er niets van gemerkt en het is een prachtige taart!

3

Erg mooi!!!

Biggeltaart schreef:

haha heb ik ook wel eens gehad, net op tijd achter een foutje komen. Maar ontvanger heeft er niets van gemerkt en het is een prachtige taart!

Dank je:) Hier heeft gelukkig ook de ontvanger niets gemerkt:)

Brwie schreef:

Erg mooi!!!

Dank je :)

6

Heel erg mooi hoor, en al goed dat je het zag)))) Denk dat ik ook zou schrikken haha. Maar hij mag zeker gezien worden je mooie taart!!!!
Doe diertjes maak je die zelf of bestaat daar een vorm voor? Want vind ze zeer mooi!!!!En gemaakt in fondant of marsepein?

Fanny

FannyV schreef:

Heel erg mooi hoor, en al goed dat je het zag)))) Denk dat ik ook zou schrikken haha. Maar hij mag zeker gezien worden je mooie taart!!!!
Doe diertjes maak je die zelf of bestaat daar een vorm voor? Want vind ze zeer mooi!!!!En gemaakt in fondant of marsepein?

Fanny

Dank je wel.
Alle diertjes zijn met de hand geboetseerd. In het boek van Wendy staat voor elk dier een uitgebreide werkbeschrijving. Ze zijn niet heel erg moeilijk. Mijn buurmeisje kwam even langs en die heb ik ook aan het freubelen gezet. Haar eerste figuur (de gorilla) vond ze nog lastig. Na wat tips over de verhoudingen en hoe je vooral de oogjes het beste kunt aanpakken, had ze een heel mooi nijlpaard. Het enige is dat het erg veel tijd kost.

8

Erg leuk al die diertjes :)
Leuke taart!

Make cake, not war :)

9

Pfew, gelukkig kwam je er op tijd achter. Ik kom ook vaak aan het twijfelen, maar het is tot nu toe altijd goed gegaan. Hoop ooit zo'n taart te mogen maken, lijkt me ook erg leuk om te doen. Die van jou is super!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

10

Knappe taart! En maar goed dat 'er iets begon te knagen' ;)

Kenzoo schreef:

Erg leuk al die diertjes :)
Leuke taart!

Dank je:)

Icehorse schreef:

Pfew, gelukkig kwam je er op tijd achter. Ik kom ook vaak aan het twijfelen, maar het is tot nu toe altijd goed gegaan. Hoop ooit zo'n taart te mogen maken, lijkt me ook erg leuk om te doen. Die van jou is super!

Gelukkig wel ja. Het is trouwens de tweede keer dat ik deze taart mocht maken en hij blijft leuk! De eerste was voor een oppaskindje en die was er bij toen ik bijna klaar was met deze. Hij vond die van hem toch mooier want daar stond een dolfijn op! (Kreeg namelijk toen te horen dat er wel een dolfijn op moest!) Gelukkig nu niet want dat was een kreng om te maken. En bedankt voor het compliment :)

sam schreef:

Knappe taart! En maar goed dat 'er iets begon te knagen' ;)

Dank je :) En zo zie je maar dat je je onderbuik gevoel niet moet negeren! :)