26

Re: De mooiste vis van de zee

Wauw, die is gaaf zeg!!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

Zonder mallen en uitstekers leer je het veel beter. Complimenten voor je 2de taart- knap! Die letters zijn ook super origineel!

Internationale masterclasses, exclusieve en nieuwe producten voor taartdecoratie. Facebook http://www.facebook.com/TLCS.nl

28

femme80 schreef:
phy schreef:

Enne...wat zou je hieraan willen verbeteren???? hahha

Dank je Phy!!
En heb nog heel veel dingen die ik wil verbeteren maar volgens mij hou je dat wel. IK blijf klungelen met de vulling (teveel vulling of te zwakke dijkjes botercreme, ik weet t niet) waardoor de taartjes nooit mooi plat zijn van boven maar ietsje bol. Bij een enkele taart valt t niet zo op maar toen ik er dus een boven op wilde maken hield ik een hele spleet over tussen de 2 taartjes die ik moest weg werken met een extra randje marsepein. Wil ze ook nog veel strakker leren maken aan de onder rand, met het afsnijden van de marsepein maar dat is gewoon een kwestie van veel doen denk ik.
Onderlinge verhoudingen konden ook wel wat beter. En zo zijn er nog wel meer dingen maar ik denk dat je zelf alijd wel verbeterpunten blijft zien, dat is ook goed want anders kun je ook niet beter worden...

Ja dat klopt idd:):) maak je nou Elf biscuit of van de mix? En had je het draadje natuurlijke kleurstoffen al gevonden. Vind ik echt bij jou passen namelijk!

29

phy schreef:
femme80 schreef:
phy schreef:

Enne...wat zou je hieraan willen verbeteren???? hahha

Dank je Phy!!
En heb nog heel veel dingen die ik wil verbeteren maar volgens mij hou je dat wel. IK blijf klungelen met de vulling (teveel vulling of te zwakke dijkjes botercreme, ik weet t niet) waardoor de taartjes nooit mooi plat zijn van boven maar ietsje bol. Bij een enkele taart valt t niet zo op maar toen ik er dus een boven op wilde maken hield ik een hele spleet over tussen de 2 taartjes die ik moest weg werken met een extra randje marsepein. Wil ze ook nog veel strakker leren maken aan de onder rand, met het afsnijden van de marsepein maar dat is gewoon een kwestie van veel doen denk ik.
Onderlinge verhoudingen konden ook wel wat beter. En zo zijn er nog wel meer dingen maar ik denk dat je zelf alijd wel verbeterpunten blijft zien, dat is ook goed want anders kun je ook niet beter worden...

Ja dat klopt idd:):) maak je nou Elf biscuit of van de mix? En had je het draadje natuurlijke kleurstoffen al gevonden. Vind ik echt bij jou passen namelijk!

Maak gewoon lekker zelf de biscuit, gaat prima dus ik laat het mooi zo. Gebruik verder ook nergens mix voor, ook niet voor de botercreme enzo.
Had op internet al wel een beetje zitten kijken voor natuurlijke kleurstoffen maar nog niks aangeschaft. Heb ook nog maar heel weinig gewone kleurstof aangeschaft omdat ik inderdaad uiteindelijk wel graag wil overstappen. Maar begrijp dus dat er hier ook een topic is over natuurlijke kleurstoffen dus ga eens zoeken, bedankt voor de tip :thumb:

30

Leuke taart. Goed over nagedacht ook. En de letters met details van koraal zeer goed gevonden.

31

erg leuk gedaan   :thumb:  :thumb:

ik taart, jij taart, wij zijn taarten