Re: Bling, Bling 'Over the Top' Bruidstaart
Heel erg mooi...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bling, Bling 'Over the Top' Bruidstaart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heel erg mooi...
Heel erg mooi gedaan, echt een compleet plaatje van boven naar beneden. Ik weet wel zeker dat er een aantal bruidjes razend enthousiast gaan worden van dit voorbeeld!
Ikzelf kan niet echt zeggen wat mijn voorkeur heeft, omdat ik graag achtergrond info wil hebben. Daar bedoel ik eigenlijk mee dat een taart in de juiste setting moet staan( strakke taart-modern, strakke bruiloft, pasteltinten in een voorjaarsbruiloft etc) Als de verhouding dan klopt is iedere taart prachtig!!
bling bling of niet, hij is gewoonweg prachtig!!!!!Zonder workshops enkel door zelfstudie.... chapeau.... zeer mooi gedaan. Je mag er zeker fier op zijn hoor.
Fanny
Prachtig! En wat een goed idee voor de draperiën halve cirkels te gebruiken.
Fantastisch mooi!!!!! 
Een mooie chique stapel!
Whooowww...
hier wordt ik helemaal happy van.. Super mooie taart zeg!! Daar heb je wel wat uurtjes bij gezeten!!
Wat een mooie en stijlvolle taart.
plaatje hoor
grt Carla
Fantastisch mooi, een plaatje van een taart!
Wouw!!!! mooi zeg!!!
heel mooi gemaakt
, heb je een how to voor de tweede laag?
heel mooi gemaakt
, heb je een how to voor de tweede laag?
Ik kan je helaas niet aan een how-to helpen. Ik zag een taart met zulke plooien op Pinterest. Dat zou een how-to moeten zijn maar die deed het niet. Dus heb ik het zelf maar uitgevogeld.
Sorry, dit was een dubbel berichtje/
Wat een prachtige "Royal" cake! Love it!
jeetje wat mooi zeg!!!!!

ok bedankt voor je antwoord
PRACHTIG toppie 
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Bling, Bling 'Over the Top' Bruidstaart