Onderwerp: mijn kersttaartje met een lichtje....
Vond 'm zelf erg schattig
, heb het idee van het koepeltje van sneeuwkristallen van cakecentral afgehaald.
Gevuld met citroencreme en frambozen.

Morgen maar weer eens géén SAS-dag...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn kersttaartje met een lichtje....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Vond 'm zelf erg schattig
, heb het idee van het koepeltje van sneeuwkristallen van cakecentral afgehaald.
Gevuld met citroencreme en frambozen.

Wauw mooi hoor !
en
wat voor lichtje zit er onder het koepeltje? 
O, wat een leuk idee!
Ik denk dat dat zo'n waxinelichtje op batterijen is, anders blijft er zo weinig over van het koepeltje....
Wauw!!!! Supermooi!!

Klopt, is zo'n waxinelichtje op batterijen!
Mooi, hoe heb je die citroen crème gemaakt?
Erg leuk gemaakt en leuk idee met een lichtje erin
wauw echt gaaf!!
Wauw! 
Wat een leuk idee, super 
Citroencremeheb ik gemaakt met botercreme gemengd met BBR (= botercreme extra) en dan een paar flinke eetlepels lemoncurd erdoorheen. Erg lekker.
Eigenlijk heeft een taart (bijna) helemaal geen kleur nodig, dat bewijs jij hier maar. Dat waxinelichtje en de hulstbesjes is precies goed. Complimenten, geweldige taart. Heb je het koepeltje op een blanda gemaakt met tylose door je marsepein/fondant?
Ha, en lemon curd, ik heb het met de kerst voor het eerst gemaakt, heel makkelijk maar was nog niet op het idee gekomen om het in een taart te gebruiken. Dat ga ik dus ook nog eens een keer proberen. Dank voor de tip.
O ja heerlijk, lemon curd. Gebruik het echt heel vaak in taarten. Het is zo lekker fris, een mooie tegenhanger van al dat zoet!
Ht koepeltje heb ik idd gemaakt van witte fondant met tylose erdoor, op een omgekeerd schaaltje gelegd en hier en daar de kristallen aan elkaar geplakt. Had er eerst veel minder maar dat was echt te fragiel, wilde bij mij althans niet sterk genoeg worden om te blijven staan. Daarom er nog wat bijgeplakt zodat je echt een sterke basis hebt. Ben hier wel 2 weken vooraf mee begonnen, ook zodat ik nog tijd had om problemen op te lossen. Had er zelfs 3 gemaakt en dit was de enige die zo geworden is dat-ie de moeite waard was om op de taart te zetten, hahaha!
Mooi hoor!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » mijn kersttaartje met een lichtje....