1

Onderwerp: HELP!! (fuchsia) roze wit ruitje gezocht!

ik zoek voor op een geboortetaartje een hele scherpe foto/afbeelding van een roze-witte ruitje, de blokjes moeten ongeveer 5 mm groot zijn
Ik kan wel een goede rood witte vinden, maar geen goede roze witte
De kleur is een beetje fuchsia roze, dus niet pastel of baby roze

het gaat om dit ruitje, en de afbeelding moet minsten 15 bij 15 cm zijn, als ik deze afbeelding vergroot, worden de ruitjes helaas ook groeter, en dat moet dus niet....

http://tomenlilly.nl/wordpress/wp-content/uploads/2012/06/Stof-ruit-roze-wit1.jpg

wie kan mij helpen?

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2 Laatst bewerkt door Zonneschijn (07-01-2013 00:32)

Re: HELP!! (fuchsia) roze wit ruitje gezocht!

ik moest hem ook eens uitprinten voor iemand. Ik heb het gewoon een aantal keer gekopieerd goed over elkaar heen gelegt zodat je 1 nieuw groter patroon kreeg. Als je mij je e-mail adres geeft, stuur ik hem wel naar je toe.

Groeten, Evelien

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

3

Bedankt, ik heb je gemaild!

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Ik heb je ook gemailed  :)

5

Dit kun je zelf heel makkelijk in photoshop (en volgens mij zelfs paint) maken. Eventueel wil ik het wel even voor je doen, dan krijg je een digitaal bestand zo groot als je zelfs wilt dat ook herhaalbaar is. :-)

<><
Cupcakeblogger voor www.huisvanbelle.nl

6 Laatst bewerkt door Tigrasas (07-01-2013 12:17)

ik  ben niet zo handig met paint :o , heb dat al geprobeerd, maar ziet er niet uit dan en alles vervorm. het stukje wat ik nodig heb is ongeveer 15 bij 15 cm

heb op een website exact het ruitje gevonden wat ik nodig heb, maar krijg de afbeelding niet eens opgeslagen  :s

7

Dankzij een aantal behulpzame medetaartsters ben ik voorzien, nogmaals bedankt!