1

Onderwerp: Jullie advies/mening/tips zijn belangrijk voor mij!

Hallo

Een weddingplanner heeft me gevraagd om samen te werken voor bruiloftstaarten. Dit is iets waar ik zeker geen nee kan zeggen

maarrr.......... (ja, ook een maar jammer genoeg)

Ze is werkzaam in Groningen en ik woon in Eindhoven. +/- 230 km.
Ik ben erg enthousiast en wil dit wel accepteren. Maar ik zit met het vervoer.. HOE ga ik dat aanpakken? is dat te doen?

Mijn auto is groot genoeg en stevig in elkaar zetten van de taart zal mij ook wel lukken. Eventueel daar inelkaar zetten. OOk geen probleem

Waar ik echt vraagtekens bij heb is het warmte in de auto.. Nu is het nog wel redelijk, maar dalijk in mei/juni dan is het echt anders..

Piepschuim met koelelementen een optie??
Ikzelf vriezen in de auto, is dat een optie??

ik weet het niet en ik heb jullie echt nodig als ''deskundige'' op het gebied van taart :)

Ik hoor echt graag reacties.

mvg

2

Re: Jullie advies/mening/tips zijn belangrijk voor mij!

Je overweegt dit écht? Ik zou het doorverwijzen naar iemand dichterbij..... Groningen <--> Eindhoven..... 230km stress met vervoeren, risico op beschadigingen aan de taart, smelten, pech onderweg..... voor een enkele keer ok maar structureel/regelmatig, nee..... dat zou ik niet doen, hoe leuk het ook is (want dat IS het!)......  :o

Over warmte in de auto: is écht niet alleen mei/juni. Wat te denken van (vorst)periodes waarin je de verwarming in je auto écht aan wil hebben.......  ;)

3

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik ben hier allemaal wel bewust van. en ik twijfel echt enorm..

Een bruiloft komt ook niet elk week voor. Als het een keer in de maand is, is het idd. wel te doen. maar ieder week naar groningen rijden is voor mij niet te doen.

4

Ik zou het niet doen, hoewel het wel heel leuk is ... ik denk dat je aan kosten voor vervoer alleen al flink inlevert. Hoe ga je het doen met besprekingen en/of proeverijen met het bruidspaar, ga je dan ook bijna 500 km rijden voor een gesprek?

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

5 Laatst bewerkt door annick67 (06-01-2013 22:55)

Minimaal 1 keer per maand vind ik al veel........ ik zou het niet doen, sorry..... hoe leuk het ook is, het zou voor mij veel te veel stress/onrust met zich meebrengen......  :s

Stel je voor dat je straks in de zomer in de file terecht komt, met de taart..... (hoe raar het ook mag klinken, ook die kant op staan wel eens files ;) door ongelukken ofzo....)

En inderdaad de kilometer kosten, zo gaan je taarten straks 7,50 per persoon kosten en dan lever je er nóg op in vwb tijd/autokosten.........

6

De kosten zijn voor het echtpaar uiteraard. De weddingsplanner gaat me aanbevelen.. En mochten ze het goed vinden, dan gaat het door.

Ik ben zelf van Turks afkomst en gek genoeg vind er bij ons 9 van de 10 keer geen proeverij plaats.. Ze kiezen ook vaak voor een ''simpel'' vulling, wat altijd wel goed zal smaken.. En gelukkig komen klanten weer vaak terug voor een bestelling

7

Je moet het niet verkeerd oppakken, maar als de bakker die mij aanbevolen wordt, 250 km verder zit, en ik die kosten voor mijn rekening moet nemen, dan zal vriendelijk bedanken voor de tip ... en dichterbij een bakster vinden (en wss een andere planner, maar dat is een andere discussie  ;) .

http://www.facebook.com/TQofPops
I'm not insane, I'm mentally hilarious

8

o natuurlijk vat ik het niet verkeerd op. Dit is uiteindelijk een forum ;)  :thumb:

Je hebt helemaal gelijk. De standpunt van de weddingplanner is dat er ''geen'' turkse baksters zijn in de omgeving Groningen, en dat ze daarom graag met me wilt samenwerken...

Als de weddingplanner dat wilt en het echtpaar er akkoord mee gaat én ik het ook echt wil maken. Zijn die extra centjes niet mis ;)

9 Laatst bewerkt door annick67 (07-01-2013 00:19)

En dat geld weegt, denk jij. op tegen de extra tijd, stress, risico's (warmte, smelten, noem het maar op) kosten etc. etc. etc......??? Want denk maar niet dat het echtpaar al, laat ik voorzichtig zeggen 460 x € 0,25 (ongeveer)  = € 115,- aan autokosten voor jou gaat betalen, nog los van alle andere (taart)kosten........

Er zal heus wel een Turkse bakster ((veel) dichter bij) in de buurt van Groningen zitten........  ;)

Ik wens je vast heel veel succes......  :rolleyes: