Onderwerp: Mijn eerste taarten
Hoi,
Ook ik volg al een hele poos alle foto's e.d. op de website... en ik moet zeggen, ik ben er al erg verslaafd aan
...
ik bak al een heel lang veel dingen zoals appeltaartjes, cake, kwartaart enz. maar nu ben ik sinds een paar weken ook begonnen met taarten maken.
Dit zijn mijn eerste misbakseltjes:
deze taart is mijn eerste taart. Ik had toen nog niks van een taartzaag of smoother of iets dergelijks dus echt alleen fondant en de standaard uitstekers van de blokker
ik vind hem nog wel best goed gelukt.

dit is mijn tweede taart, was voor de verjaardag van mijn nichtje.. nou alles wat fout kon gaan ging dus ook fout. ik had een beetje tijdnood en kwam er achter dat water en fondant niet samen gaat! wat had ik nou gedaan. afgesmeerd met banketbakkersroom van dr oetker.. das dus water en dat poeder uit een zakje.. ondanks dat was hij gelukkig wel erg lekker!

dit is mijn 3de taart. deze heb ik gemaakt bij een workshop en ziet er al een stuk beter uit 

en dit is mijn laatste taart. deze heb ik gisteren gemaakt voor de nieuwjaarsborrel van onze club.
ook ditmaal tijdnood omdat er veel mis ging.
mijn hand mixer ging gisteren kapot dus mocht de vullingen en botercreme met de hand gaan mixen (geen pretje!)
binnen een uurtje tijd de hele taart gemaakt. de botercreme was te dik en smeerde dus niet goed af.. de pinguin was nogal scheef en heeft het tijdens het vervoer een beetje begeven.. maar verder ben ik er wel een heeeeeel klein beetje trots op.. Ik hoop in ieder geval nog veel te leren!

bedankt voor het kijken. feedback is welkom!
Ben zelf ook nog niet zo lang bezig en het is leuk om te zien wanneer de resultaten taart voor taart beter worden