1 Laatst bewerkt door annastasia (04-01-2013 23:06)

Onderwerp: Hoe workshop organiseren voor een vereniging

Volgende maand willen we voor de plattelandsjongeren een ladiesnight organiseren.
Hierbij is het idee om een avond taarten te decoreren.

Alleen hoe zet je zo'n avond op?

We zullen zo'n 15-20 personen verwachten.

De kapsels kan ik zelf bakken, de fondant, jam, botercreme/banktbakkersroom is ook geen probleem om zelf te regelen.

Maar dan.....
Ik heb zelf wel wat uitstekers, maar niet de wereld.
Ook rolstokken etc heb ik maar 2 van.

Hoe kunnen we zoiets het beste aanpakken?
Het moet niet te prijzig worden, dus geen 30,- p.p.

Hebben jullie ideeen?
Alvast bedankt

2

Re: Hoe workshop organiseren voor een vereniging

kun je de spullen van iemand huren
of is er iemand van het forum waar je van kunt huren

3

http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … ?id=213062 in dit topic heb ik een aantal suggesties gedaan. Misschien heb je er iets aan? En inderdaad lenen of huren bij anderen is een optie.

4

Wat leuk is als je met zo'n grote groep bent, is om kleine boltaartjes (ikea blanda schaaltje van 12cm) te doen. Van internet kun je heel veel voorbeelden halen wat je ermee kan maken: lieveheerstbeestje, bijtje, koetje, varkentje, schaapje, schildpad, gezichtje, etc of gewoon met uitstekers wat leuks erop ;-)

Het voordeel van zo'n boltaartje is dat het niet alleen leuk is, maar ook nog eens gemakkelijk te bekleden en je houd de kosten laag. Wat ingredienten betreft ben je nog geen €5 per persoon kwijt (meer €4 pp, maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe goedkoop je inkoopt ;-))

Waar woon je. Ik heb namelijk ook wel voldoende spullen die je kan lenen.

Groeten, Evelien

Zoek je een printje? Pb mij gerust.

5

Als je een dunne witte pvc buis koopt (dia voor afvoer van een wastafel)bij een bouwmarkt  deze in stukjes zaagt kan je die als rollers gebruiken. Wel goed met schuurpapier de zaagrandjes glad maken, en daarna keer mee laten draaien op hoge temp in de afwasmachine, werkt prima

Ik meen dat een lengte van een meter nog geen twee euro kost

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda