1

Onderwerp: Cake pops mickey mouse (oren)

Waar kan ik de oortjes van maken? Op youtube doen ze het met héél kleine wafeltjes, maar volgens mij kan je dat in NL niet krijgen. IK dacht aan kleine candt melts, maar die kon ik vandaag niet vinden in de winkel. Zou het met m&m's kunnen? Of hebben jullie andere tips?

2

Re: Cake pops mickey mouse (oren)

Gewoon kleine rondjes maken van fondant en die laten drogen?!

www.lindelicious.nl       Elke taart uniek!

Kleine candy melts?

Zie trouwens de site van bakerella

5

Ik bedoelde kleine smelt chocola

6

Ik heb ooit berencakepops gemaakt, voor de oren gebruikte ik toen 'baby teardrops' dat zijn kleine snoepjes in de vorm van een druppel. Het puntje heb ik in de cake vastgemaakt zoals je ook het stokje vastmaakt.
Ik zou inderdaad het met fondant maken, dan kun je ze ook de grootte geven die je graag wilt. Wel een punt oid eraan maken om in de pop te steken. Laten drogen en voorzichtig cakepop met een mesje insnijden, puntje van het oor in de gesmolten chocolade en in het sneetje plakken.
Succes!!!

7

Ik heb ooit mickey pops proberen maken voor de verjaardag van mijn dochtertje... Het was een ramp!!
ik had idd candymelts gebruikt... Een klein stukje van afgesneden en die eerst op de pop vastge"plakt" met chocolade... en daarna wou ik alles (dus pop + die oren) door de gesmolten melts halen... hmmm de oren verdwenen als sneeuw voor de zon...  Heb het geprobeerd met M&M's maar daar ook ze bleven niet vastzitten... heb ik het maar opgegeven en enkel kikkertjes en varkentjes gemaakt ;-)

filmpje net gevonden:
http://www.youtube.com/watch?v=brhwkpOYJ-4