1

Onderwerp: Lego blokjes maken?

Zijn daar speciale malletjes voor? En zo ja, waar zijn die te koop (of heeft een van jullie ze misschien te koop???) Of moet ik die zelf maken met silli? En waar kun je dat dan kopen???
Ben echt nog een beginner (wordt mijn derde taart dan....) dus misschien heeft iemand nog tips?
Ik wil voor mijn dochters verjaardag misschien een lego friends taart maken, vandaar...

2

Re: Lego blokjes maken?

Silli kun je eventueel kopen bij kwebbeltje ( brennies cake house), zij geeft ook workshops. Ik heb nog nooit een malletje gezien in een winkel ofzo...

Sweet as sugar and everything nice

3

Ze hebben een mal bij het taartattelier dur.

4

Google eens op lego ijsblokjesvorm, dan vind je flexibele vormen bij  verschillende webshops. o.a. bij playexpert, en bij brickshop. Even www ervoor en nl erachter.

lego blokje maak je door een vierkant en zes bolletje op te plakken :D  bedoel je die???

groetjes Andrea

6

Ik heb zo'n malletje, ik weet niet of je in de buurt woont maar anders kun je die van mij gebruiken, ik wil hem niet verzenden!
Ik heb de mijne ooit bij intertoys gehaald maar dat is echt al lang geleden!

Gr Inge

7

AndreaDekker schreef:

lego blokje maak je door een vierkant en zes bolletje op te plakken :D  bedoel je die???

groetjes Andrea

4 of 8... maar ik wil echt lijkende blokjes snap je?

8

ihuijbers schreef:

Ik heb zo'n malletje, ik weet niet of je in de buurt woont maar anders kun je die van mij gebruiken, ik wil hem niet verzenden!
Ik heb de mijne ooit bij intertoys gehaald maar dat is echt al lang geleden!

Gr Inge

Woon in Amersfoort dus dat is te ver, maar toch bedankt!

9

anja66 schreef:

Google eens op lego ijsblokjesvorm, dan vind je flexibele vormen bij  verschillende webshops. o.a. bij playexpert, en bij brickshop. Even www ervoor en nl erachter.

helaas allemaal uitverkocht...

10

hittepetaart heeft de mold, via google misschien nog even verder zoeken? Kom webshops tegen die geen vooraad-indicatie geven helaas, maar met een mail kom je er misschien wel.

11

Weet dat ze hier in Deventer verkocht werden/worden. Ik heb ook ooit een goede howto zonder gevonden, als het vind zal ik hem posten

12

Ze hebben ze op voorraad bij taartatelier dur in schiedam, kost €8, 50 en worden verstuurd per brievenbuspost.
Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby