1

Onderwerp: bruid en bruidegom uitstekers

ik zie weleens van die mooie bruid en bruidegom cupcakes voorbij komen en nu zijn we gevraagd om ook van die cc te maken dus ik dacht die bestel ik wel even maar kan ze helemaal niet vinden dus wie o wie kan me helpen waar ik zo een uitsteek zetje kan kopen!

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

2

Re: bruid en bruidegom uitstekers

Hoi
Ik heb ze zelf vd zomer gemaakt zonder uitsteker maar dat er dan ook maar een paar. Toevallig zag ik gisteren op ellencreativescakes bij stencils ook een cookie cutter en stencil bride en groom. Heb niet gekeken naar de grote maar misschien heb je er wat aan.

En hier heb je nog andere leuke bruidsstencils staan , onderaan de pagina. http://www.deleukstetaartenshop.nl/mate … 1_189.html

Laat je weten of gelukt is moet vd zomer ook weer aan de slag voor collega ;-)

3

ik moet er 300 maken dus een uitsteker zal wel makkelijk zijn. heb het gezien op een amerikaanse website maar die verzenden niet naar nl!! baaaaaal baaaaal!!

en moet eerlijk zeggen ik weet niet zo goed te werken met stencils

met 1 hand kan je hele mooie taartjes bakken! heb zins juni een half verlamde rechter hand.

4

o.a. Bij maakjetaart.nl
maakjetaart.nl/metalen-uitstekers-overig-bruid-uitsteker-p-1947.html
maakjetaart.nl/metalen-uitstekers-overig-bruidegom-uitsteker-p-1946.html

als je bij google afbeeldingen kiest en dan bruidspaar uitsteker als zoekopdracht kom je heel wat websites tegen die ze verkopen

5

[MOVE] -> taartdecoratie algemeen
Ook de rubriek voor alle vragen over 'waar koop ik'

6

sorry dat ik het verkeerd geplaatst heb.

http://nl.123rf.com/photo_14149451_huwe … cakes.html

ik bedoel dit soort uitstekers

7 Laatst bewerkt door djehr (05-01-2013 11:01)

detaartenfee.be/uitstekers/stencils/bruid-en-bruidegom-uitsteker-en-stencils

Dit is de enige uitstekerset die ik kan vinden  :/

8

Heb je al gekeken bij ellenscreatives want vlg mij is het dus ook een uitsteker en kun je de stencil erbij gebruiken maar hoeft niet.

En er staat ook een heel goed filmpje op haar site over verschillende manieren van stencillen.

9

de bruid is lijkt mij niet zo moeilijk, een ronde uitsteker voor de onderste laag, een hart uitsteker voor het decollete, en dezelfde ronde uitsteker daar weer de cupcakevorm uit het hartje van uitsteken?

10

IMadeCake schreef:

de bruid is lijkt mij niet zo moeilijk, een ronde uitsteker voor de onderste laag, een hart uitsteker voor het decollete, en dezelfde ronde uitsteker daar weer de cupcakevorm uit het hartje van uitsteken?

Maar als je er 300 moet maken (lees ik hierboven) wordt zelfs dit al snel héél veel werk.....

Succes ermee voor de TS!

11

annick67 schreef:
IMadeCake schreef:

Maar als je er 300 moet maken (lees ik hierboven) wordt zelfs dit al snel héél veel werk.....

Succes ermee voor de TS!

jaa dat is wel veel haha  :D