1

Onderwerp: Bling, Bling 'Over the Top' Bruidstaart

Ik had nog geen foto van een bruidstaart in mijn taartencollectie dus moest er een gemaakt worden. Nou ja, een dummy dan. De taart is in wit en ivoor met veel goud. Helaas komen de kleuren op de foto niet zo goed uit. Op de 2de foto zijn de kleuren wat beter maar het geglitter juist wat minder.
Ik heb veel plezier gehad aan het maken, nu maar afwachten tot er iemand echt gaat trouwen.

http://www.myalbum.com/GroteFoto-JPPRTIB6.jpg

http://www.myalbum.com/GroteFoto-BYANWWG8.jpg

2

Re: Bling, Bling 'Over the Top' Bruidstaart

Dat is nog eens een fantastische reclame zeg, wat een schitterende bruidstaart. Jij zou die van mij zo mogen maken hoor!

Tieneke

3

Wow figa!!! Deze is echt heel mooi gemaakt! De onderstelaag het gedrapeerde stuk vind ik het mooist.
De roosjes... Is dat je zo ver woon ander zou ik graag naast je willen zitten als jij aan het freubelen ben.

4 Laatst bewerkt door figarodt (04-01-2013 14:59)

Pietje schreef:

Wow figa!!! Deze is echt heel mooi gemaakt! De onderstelaag het gedrapeerde stuk vind ik het mooist.
De roosjes... Is dat je zo ver woon ander zou ik graag naast je willen zitten als jij aan het freubelen ben.

Bedankt, er zijn op YouTube en Internet heel veel rozen tutorials met verschillende technieken. Er zitten op de how-to's van De Leukste Taarten ook een paar bij. Ik heb alles uit boeken of van het Internet geleerd en nog nooit een workshop gedaan.
Als je naast me wil zitten moet je eerst wel een vliegticket boeken. :lol:

5

mooi!   Ik vind de 2e foto het mooiste, wat chiquer.

6

Zeker bling bling. Maar men wat is ie gaaf!

7

Dieuwke, wat een BEAUTY!
Ik zou er zo NOG een keer voor trouwen ( maar ja, 2x - met dezelfde man :+ is wel vodoende ;) )

Groetjes, Adrienne
<Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!>

8

Ohhhh I like it!!  :D

Hmzz misschien voor als we een x-aantal jaar getrouwd zijn...? ;)

Make cake, not war :)

9

Heel mooi !!!I love it :) Mooi gedrapeerd en chique. Je gaat zeker superopdrachten krijgen :Y

Be in love with what you have

10

Heel erg mooi!!

11

Heel erg bling bling, over the top, maar errug chique.
Ik vind m  :thumb:  :thumb:  :thumb:

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

12

figarodt schreef:
Pietje schreef:

Bedankt, er zijn op YouTube en Internet heel veel rozen tutorials met verschillende technieken. Er zitten op de how-to's van De Leukste Taarten ook een paar bij. Ik heb alles uit boeken of van het Internet geleerd en nog nooit een workshop gedaan.
Als je naast me wil zitten moet je eerst wel een vliegticket boeken. :lol:

Sorry dat gaat hem.gewoon niet worden.
Maarree zo ff na doen van internet.. Doe het je niet na.

13

Geweldiig! Echt mijn stijl! Hoe/welke drapperie mold heb je gecruikt?

14

reshma schreef:

Ik heb voor de draperieen geen mold gebruikt, het zijn halve cirkels die ik van boven heb omgevouwen, je maakt iedere volgende draperie een beetje groter. Voor de broches heb ik een Karen Davies mold gebruikt.

15

figarodt schreef:
reshma schreef:

Ik heb voor de draperieen geen mold gebruikt, het zijn halve cirkels die ik van boven heb omgevouwen, je maakt iedere volgende draperie een beetje groter. Voor de broches heb ik een Karen Davies mold gebruikt.

Zoooooo, zonder mold! Heb je misschien een how to do/ foto hoe je de draperie met halve circkel doet? Ik doe het met de sdateprikker. Wat een RAMP is dat! Mijn taarten mislukken steeds.

16

Mooi hoor figa :thumb:, als daar geen klanten op af komen dan weet ik het ook niet meer.

Oordeel niet over mensen voordat je ze goed kent, de waarheid zou je nog kunnen verbazen.

17

Prachtig!! Heel mooi gemaakt figa :thumb:  :thumb:

je kan best 3 keer vallen, als je maar 4 keer opstaat

18

prachtig figa! :thumb:

Je kunt bij ons nu ook terecht voor de Wilton Courses 1,2,3 en 4 en natuurlijk de basis en vervolgcursussen,basisworkshops en themaworkshops!www.deleukstetaartenshop.nl/veenendaal

19

figarodt schreef:

Ik heb voor de draperieen geen mold gebruikt, het zijn halve cirkels die ik van boven heb omgevouwen, je maakt iedere volgende draperie een beetje groter.

:thumb: wat een goed idee :Y  was ik nog niet eerder tegengekomen, dank :)

ik vin't een superknappe taart  :thumb:  :Y (alleen niet zo mijn ding :nooo  :o )

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

20

Carien schreef:
figarodt schreef:

Ik heb voor de draperieen geen mold gebruikt, het zijn halve cirkels die ik van boven heb omgevouwen, je maakt iedere volgende draperie een beetje groter.

:thumb: wat een goed idee :Y  was ik nog niet eerder tegengekomen, dank :)

ik vin't een superknappe taart  :thumb:  :Y (alleen niet zo mijn ding :nooo  :o )

Ik houd zelf ook meer van de strakke eenvoudigere bruidstaarten maar.....'s lands wijs 's lands eer. Ik woon in het midden oosten en veel mensen vinden dit juist mooi. Over smaak valt niet te twisten.

21

Mooi Figa :thumb:

Eten met liefde bereid en dat proef je! www.lapatissiere.nl

22

Ik vind 'm heel erg mooi!  :Y

23

figarodt schreef:

Ik houd zelf ook meer van de strakke eenvoudigere bruidstaarten maar.....'s lands wijs 's lands eer. Ik woon in het midden oosten en veel mensen vinden dit juist mooi. Over smaak valt niet te twisten.

dat is zeker zo :Y  kan me inderdaad voorstelen dat hij daar errrrg goed 'valt'  :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

24

Wat een prachtige en netjes uitgevoerde taart  :thumb:  :thumb:

25

Wauwwwww :thumb:

groetjes elfje elly