1 Laatst bewerkt door mniek (04-01-2013 21:15)

Onderwerp: Kaneelbollen...

Kaneelbollen gemaakt in de popmaker...zo snel en eenvoudig. Met ingrediënten die iedereen in huis heeft dus altijd te maken. Mijn 7-jarige zoon heeft het beslag gemaakt en ik heb ze gebakken. Ze waren zo lekker dat we vlug moesten zijn om ze te proeven want ze waren zo op.

http://www.mijnalbum.nl/Foto-4UBQNT88.jpg

De link naar het recept: http://gewoonmarieke.com/2012/12/11/kaneel-bollen/

Volg je hart...want dat klopt!

2

Re: Kaneelbollen...

Recept?????

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

ziet er heerlijk uit   :9  maar vraagt natuurlijk wel om het recept  :+  :D

4

Linkje naar 't recept bijgevoegd!

5

Toen ik de titel zag dacht ik al zou ze dat recept van mij hebben en idd. Deze bollen zijn idd zo makkelijk en zoooo lekker. Ik eet ze zo allemaal op haha.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

6

Inderdaad Marieke...deze eet je met alle gemak allemaal lekker alleen op. En wat ik ook belangrijk vind om te melden...na twee dagen waren ze nog net zo lekker als op dag 1. Bedankt voor je recept!

7

Dat klopt idd Moniek ze blijven best lang vers. Komt denk ik door de olie in het beslag en door de boter om de balletjes.

Voor creatieve ideeën en inspiratie kijk je op Gewoon Marieke & voor printables voor Dessert-Tables op Gewoon Marieke Printableshop.

8

mmmmmm ga ze zeker een x maken :Y  :Y  :Y

9

Mag ik je wat vragen Marieke:
gebruik je voor de theelepels en eetlepels de maatschepjes?

10

@djer ik gebruik idd maatschepjes wel afgestreken. Vind ik zelf het fijnste werken.

11

:thumb: ik ga het weekend aan de slag  :)

12

Ook hier ga ik het weekend aan de slag ermee, alleen heb ik geen magnetron   ;) , kan de boter ook gewoon in een pannetje gesmolten worden?
Bedankt voor het recept

13

@vonn ja hoor kan ook prima. Vind zelf de magnetron lekker snel en makkelijk. Ik ga ze zelf denk ik ook weer eens maken deze week.

14

Ik heb je recept opgeslagen hoor!  :thumb:
Nu nog een cakepopmaker aanschaffen :P

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

15

Oh die ga ik ook proberen :Y die lijken me wel lekker :9
Bedankt voor het recept

groetjes elfje elly

16

@ell& je kan dit recept ook gebruiken om muffins mee te maken. Daar is het recept eigenlijk ook voor bedoelt. Maar ik probeerde het uit in de cakepopmaker en dat werkte ook super.

Als je even op mijn blog zoekt naar cinnamon dan vind je het recept vanzelf.

17 Laatst bewerkt door sanria (05-01-2013 09:56)

Dat ziet er wel erg lekker uit
Fijn dat je er een verwijzing doet naar het recept :Y
hij staat in mijn "receptenboek"  :9

18

Deze zien er goed uittt!  :thumb:  :+

19

Deze "moet" je echt een keer maken als je een popmaker hebt...

20

Nou idd Monique ik ken niemand die ze niet lekker vind.

21

Ik ga morgen aan de slag,lijkt mij heerlijk maar tja moeten nog wel kilo's af :shh:  :shh:

22

Nog even een vraagje: hoe kan ik de kaneelbollen het best bewaren, ik heb ze nu in een schaal met aluminiumfolie erover.

23

@vonn: beetje late reactie. Ik bewaar ze altijd in een koekjestrommel. Ik heb verschillende maten, dus altijd wel één die past. Ik heb toevallig afgelopen jaar een set bij de Ikea gehaald. Blijven ze prima 3 dagen goed in.

24

Hmm, klinkt heerlijk, ga ze zeker een keer uitproberen, bedankt voor het delen van het recept!!

25

Hoi Marieke, bedankt voor je reactie. Maakt niet uit dat het een beetje laat was, want ze hadden sowieso geen kans om een koektrommel te halen :lol: , had er veertig uit het recept gehaald en ze hebben elf uur vanochtend niet gehaald op school :P .