Onderwerp: Zo kun je het ook vertellen aan je ouders.....
...dat je zwanger bent
Voor een kennis van mij gemaakt

Bedankt voor het kijken
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo kun je het ook vertellen aan je ouders.....
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
...dat je zwanger bent
Voor een kennis van mij gemaakt

Bedankt voor het kijken
Wat leuk! Heerlijk frisse kleurtjes!
Mooie taart zeg! Wat een superstrakke letters! Welke letters zijn dat?
Mooie taart zeg! Wat een superstrakke letters! Welke letters zijn dat?
Bedankt
Deze zijn het http://www.deleukstetaartenshop.nl/-p-133.html
Super! Ze zullen vast erg aangenaam verrast zijn.
Leuk om het op die manier aan te kondigen, deze houd ik in gedachten voor in de toekomst.
Wow, dus toch tappits? Echt mooi ! Ik krijg ze er inmiddels wel taartwaardig uit maar zo strak 
Ik heb trouwens die schuine letter, niet deze, misschien weer anders ....
Wow, dus toch tappits? Echt mooi ! Ik krijg ze er inmiddels wel taartwaardig uit maar zo strak
Wat ik doe is hele dunne stroken fondant uitrollen en een beetje uit laten harde. Dan de tappits in de poedersuiker dippen en in de fondant drukken en dan sla ik in 1 klap de letters er super mooi uit! Ik ram er dan wel op los maar hij is nog nooit stuk gegaan. Met marsepein werkt het absoluut niet ( is mijn ervaring)
Mooi! Ook dat crimpers randje. Wat is je geheim?
Toppie!
Ik ga het eens proberen ! Thnx 
Mooi! Ook dat crimpers randje. Wat is je geheim?
Toppie!
Tussendoor effe in de crisco dippen 
Ik vind dat crimpen echt een peace of cake! 
Wat een schatje! Heel mooi 
muffinandmore schreef:Mooi! Ook dat crimpers randje. Wat is je geheim?
Toppie!Tussendoor effe in de crisco dippen
Ik vind dat crimpen echt een peace of cake!
Maar eh... had je dan een los geel randje op de taart geplakt?
ziet er prachtig uit.
Wat een mooi taartje die kleurtjes zo lief!!
Leuke taart! Vind het baby'tje ook erg mooi! Goed gedetailleerd!
Gecrimpte (?) randje maakt het geheel goed af!
En je hebt de letters en woorden en zo goed uitgekiend op de taart!
op de millimeter lijkt het wel, knap!
De aanstaande opa en oma zullen vast dolblij zijn! 
Party-treats schreef:muffinandmore schreef:Mooi! Ook dat crimpers randje. Wat is je geheim?
Toppie!Tussendoor effe in de crisco dippen
Ik vind dat crimpen echt een peace of cake!Maar eh... had je dan een los geel randje op de taart geplakt?
Nee hoor, als je de taart nét bekleed hebt kun je al meteen krimpen in de rand. Lijkt heel eng maar is echt heel makkelijk .
Mooie taart en leuke kleurtjes 
Wat een schatje! En ik vind inderdaad dat het randje het helemaal afmaakt.
muffinandmore schreef:Party-treats schreef:Tussendoor effe in de crisco dippen
Ik vind dat crimpen echt een peace of cake!Maar eh... had je dan een los geel randje op de taart geplakt?
Nee hoor, als je de taart nét bekleed hebt kun je al meteen krimpen in de rand. Lijkt heel eng maar is echt heel makkelijk .
Ik zit te dromen. Normaal doe ik dat ook zoals hierboven omschreven maar heb bij deze taart inderdaad eerst een gele rand met de sugar craft gun gemaakt

Party-treats schreef:muffinandmore schreef:Maar eh... had je dan een los geel randje op de taart geplakt?
Ik zit te dromen. Normaal doe ik dat ook zoals hierboven omschreven maar heb bij deze taart inderdaad eerst een gele rand met de sugar craft gun gemaakt
![]()
Droom maar rustig verder van deze mooie taart 
Ik wou je al van harte feliciteren,
... Dan maar met deze mooie taart! Erg mooi gemaakt!!!
Ik wou je al van harte feliciteren,
... Dan maar met deze mooie taart! Erg mooi gemaakt!!!
Hahaha, nee moet er ook niet meer aan denken . Laat mij maar lekker taarten i.p.v luiers verschonen en papflesjes geven 
Bonz schreef:Wow, dus toch tappits? Echt mooi ! Ik krijg ze er inmiddels wel taartwaardig uit maar zo strak
Wat ik doe is hele dunne stroken fondant uitrollen en een beetje uit laten harde. Dan de tappits in de poedersuiker dippen en in de fondant drukken en dan sla ik in 1 klap de letters er super mooi uit! Ik ram er dan wel op los maar hij is nog nooit stuk gegaan. Met marsepein werkt het absoluut niet ( is mijn ervaring)
Owkee thanx ik heb ze ook net en had nog géén idee hoe ik t zou doen.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Zo kun je het ook vertellen aan je ouders.....