1

Onderwerp: tsja.... en ja!

Eerst een taart voor een groep die elk jaar in Brixen iT op ski vakantie gaat.... moeilijk onderwerp vond ik :think:  :s
't is ook niet bepaald een geweldige taart geworden :nooo 't is een taart geworden, dat wel, maar tsja :o
https://lh3.googleusercontent.com/-9i2Y_HRfvq0/UOWy9oC7jtI/AAAAAAAAXHI/RDaRAkIqSlk/s640/IMG_5969%2520%2528Kopie%2529.JPG
Mandarijnenmousse, orange curd en stukjes mandarijn zit erin, dus da's wel lekker lijkt me :) Afgesmeerd met witte chocganache en ingepakt in marsepein.

De tweede taart is voor een stoer meisje dat 6 werd. Beslist geen roze, da's voor kleuters!
Wat wel dan? Nou: openslaande punten, sterretjes, bloemetjes
make up, rood, paars, wit, (groen), hart, strik......  :s  :think:
Ik heb maar een selectie gemaakt, want moeders lukte dat niet :shh:
https://lh6.googleusercontent.com/-EfeZq9ZTOMk/UOa8v1wcfHI/AAAAAAAAXH0/lH-hpWqEUZ4/s800/IMG_5979%2520%2528Kopie%2529.JPG
Marileen was er helemaal blij mee :Y

:shh: Ik baal er wel van dat de boventaart uit het midden van de ondertaart staat  :grr:  :s  :o  Ik wilde de naam eigenlijk plat op de ondertaart leggen en had de boventaart dus wat naar achteren gezet. Toch niet genoeg ruimte, dus maar op de voorkant met die naam. Op de één of andere manier heb ik de taart toen een kwart slag gedraaid bij het opplakken en dusss..... :rolleyes:  :grr:

Bovenste met witte chocmousse, caramel en perziken. Onderste met aardbeienmousse en lemon curd. Geheel afgesmeerd met witte chocganache, ingepakt in fondant en wat opgeleukt met glitters :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

2

Re: tsja.... en ja!

Je moet het jezelf allemaal niet zo aanrekenen. Het zijn toch mooie taarten. Ik snap je gevoel bij de eerste taart , maar de 2e is helemaal TOP en laat zien wat voor mooie taarten jij kunt maken!! :thumb: . :thumb:

3

Leuk idee die ski-taart. De paarse taart vind ik heel mooi en juist wel leuk en speels dat de tweede verdieping niet in het midden staat. Zeg maar dat dat met opzet is gedaan :lol
Ennnne.........we hebben veel te veel zelfkritiek. :lol:

4

Ik vind die ski taart heel gaaf!
De tweede is ook erg leuk. Welke kleur paars is dat? Ik krijg paars nooit zo mooi

5

dankdank dames :Y
Kritisch... misschien wel, maar die ski-taart... die heeft het gewoon niet :nooo

Mirche, het is regal purple van Americolor :)

Eerst denken dan doen..... zoooo moeilijk!
www.facebook.com/TaartNatuurlijk   www.taartnatuurlijk.nl

6

Tsja, lastige taarten zijn dat he, als je er eigenlijk niks mee kunt.

Die paarse is erg leuk en vrolijk!