1

Onderwerp: Inspiratie nodig

Ik ga vandaag een geboortetaart maken, ik wil de chocoladebiscuit besprenkelen met amaretto, maar ik weet nog niet waarmee ik de taart vul. Ik zit zelf aan een laag botercreme en een laag abrikozenjam te denken, is dit een lekkere combinatie? En kan ik stukjes chocolade door de botercreme doen?

2

Re: Inspiratie nodig

dat klinkt al erg lekker allemaal

euhmm, houd je er wel rekening mee dat moeders misschien helemaal geen alcohol mag/wilt?

4

cakesspecially4u schreef:

euhmm, houd je er wel rekening mee dat moeders misschien helemaal geen alcohol mag/wilt?

Haha ja dat heb ik al met haar besproken, er mag alcohol in  :thumb:

5

cakesspecially4u schreef:

Haha ja dat heb ik al met haar besproken, er mag alcohol in  :thumb:

6

Lekker! Ik besprenkel zelf ook vaak met amaretto en krijg tot nu altijd goede reacties. Doe er altijd een laagje botercreme van de mix door (met chocolade erdoor of bastognekoek) en een laagje jam. Heerlijk  :9

7

Maaike_87 schreef:

Lekker! Ik besprenkel zelf ook vaak met amaretto en krijg tot nu altijd goede reacties. Doe er altijd een laagje botercreme van de mix door (met chocolade erdoor of bastognekoek) en een laagje jam. Heerlijk  :9

Ik heb ook goede reacties gekregen. Ik heb een laag met slagroom met chocovlokken en een laag met vlaaivulling gedaan. Bastogne erdoor lijkt me ook heerlijk, ga ik de volgende keer proberen!

Of peertjes op caramel, mmmm!