Onderwerp: Kerst cupcakes
Ook dit jaar weer wat met de kerst gemaakt!!!
Www.facebook.com/brendashomebakery
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerst cupcakes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ook dit jaar weer wat met de kerst gemaakt!!!
Wat een schatjes! Ik vind vooral je besjes erg lief
Heb je even gemeld, dan komen je cupcakes bij "klein en fijn" te staan bij de cupcakes.
Wat een schatjes! Ik vind vooral je besjes erg lief
Heb je even gemeld, dan komen je cupcakes bij "klein en fijn" te staan bij de cupcakes.
Dank je, nadat ik het erop gezet had zag ik de topic hiervoor :-), even wennen ben nog niet zolang actief hier!!
ik verhuis je leuke cupcakes naar de juiste rubriek... en tover gelijk de foto's zichtbaar
ik verhuis je leuke cupcakes naar de juiste rubriek... en tover gelijk de foto's zichtbaar
Dank je wel...het gaat namelijk niet via de iPad ze gelijk erop te krijgen maar alleen via een url
Dank je wel...het gaat namelijk niet via de iPad ze gelijk erop te krijgen maar alleen via een url
Maaike_87 schreef:Wat een schatjes! Ik vind vooral je besjes erg lief
Dank je, nadat ik het erop gezet had zag ik de topic hiervoor :-), even wennen ben nog niet zolang actief hier!!
Geeft toch niet, nu staan ze er ook nog eens met foto Kan iedereen ze zien
Zag net trouwens ook je andere baksels, leuk hoor!
Ja, ben al een tijdje bezig met bakken, ik leer nog veel. Maar doet mijn best
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Kerst cupcakes