Onderwerp: een paar van mijn taartjes
Hier zijn ze dan dan. Iemand nog tips en adviezen?

Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een paar van mijn taartjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hier zijn ze dan dan. Iemand nog tips en adviezen?

leuke taarten, leuk gepuzzeld ook! Vind vooral de taart met het uiltje en woezel en pip erg leuk! 
Om de taarten nog wat strakker te krijgen kun je ze proberen 2x af te smeren. Dus eerst een keer dun afsmeren met botercreme om oneffenheden weg te werken, koelen, nog eens afsmeren met botercreme, deze zo glad mogelijk trekken met behulp van een spatel en dan bekleden. Afwerken door met de smoother lichte druk uit te oefenen op de taart.
Bij de taart met het uiltje zou een versiering op de rand (zijkanten van de taart) nog best kunnen, zonder dat het te druk worden. Er liggen nog kleine bloemetjes op het plateau, dus wellicht was dat ook je bedoeling? 
Wat een leuke taarten! Vind vooral je woezel en pip erg mooi 
leuke taarten, leuk gepuzzeld ook! Vind vooral de taart met het uiltje en woezel en pip erg leuk!
Om de taarten nog wat strakker te krijgen kun je ze proberen 2x af te smeren. Dus eerst een keer dun afsmeren met botercreme om oneffenheden weg te werken, koelen, nog eens afsmeren met botercreme, deze zo glad mogelijk trekken met behulp van een spatel en dan bekleden. Afwerken door met de smoother lichte druk uit te oefenen op de taart.
Bij de taart met het uiltje zou een versiering op de rand (zijkanten van de taart) nog best kunnen, zonder dat het te druk worden. Er liggen nog kleine bloemetjes op het plateau, dus wellicht was dat ook je bedoeling?
Dank je.
Die smoother heb ik net afgelopen week gekocht. Die had ik nog niet.
En indd die bloemetjes zijn nog bij de uilentaart opgekomen.
Groetjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » een paar van mijn taartjes