Onderwerp: help?? Thema New York
hallo
ik moet een taart maken met thema new york iemand ideeen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help?? Thema New York
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
hallo
ik moet een taart maken met thema new york iemand ideeen
Ik heb op dit moment even geen inspiratie, maar heb wel je titel gewijzigd naar wat meer inhoud..
De patchworkcutters new york skyline zijn erg leuk, verder even google? Daar staan vast heel veel ideeën
Vrijheidsbeeld boetseren?
Deze bevat volgens mij alles wat wij nederlanders weten van New York:
The big apple, the skyline, het vrijheidsbeeld, 42nd street of 5th avenue en broadway natuurlijk! Misschien kun je er iets mee
Het bovenstaande inderdaad, misschien kan je wat doen met de gele taxi's, amerikaanse vlag, skyline, vrijheidsbeeld, king kong.. Vond zelf deze taart wel grappig:
Als je new york cake googled krijg je allemaal verschillende foto's, misschien zit er wat inspiratie tussen?
Ik denk ook meteen aan het vrijheidsbeeld (misschien bijvoorbeeld)
Verder nog 'Big Apple' en de Amerikaanse vlag...
Misschien de bovenzijde van de taart bekleden als de amerikaanse vlag en dan het silhouet van het vrijheidsbeeld in zwart uitsnijden en op de vlag plaatsen?
Als je in google zoekt op New York en taart vind je ook nog diverse ideetjes.
Wat is de reden dat het thema New York moet zijn? Misschien kun je daar dan ook nog iets mee? (gaat er iemand op reis, stage, verhuizen..?)
hoi hoi
bedankt voor jullie reactie heb bu wel een paar ideetjes
nee de taart is voor mijn broer en die wilt heel graag naar new york vandaar
wil graag vrijheidsbeeld boetseren maar weet niet hoe ik moet beginnen iemand tips?
Hoi kaatjuh,
ik wil ook graag een vrijheidsbeeld boetseren,wat is het bij jou geworden,zie hierboven wel een mooie, het eerste plaatje,maar is dat een mal ofzo? thanks
Deze heb ik in januari gemaakt voor mijn zoon die al 2 x daar is geweest.
Ik heb er ook een vorig jaar gemaakt misschien kun je er iets uithalen.
succes!!
een fotoprint gebruiken van iets typisch new yorks, zoals het vrijheidsbeeld of de skyline. met de amerikaanse vlag erbij heeft het al snel een amerikaans tintje.
het vrijheidsbeeld puzzelen lijkt me heel moeilijk, maar misschien kun je iets met het silhouet (zoals hier http://www.geheugenvannederland.nl/?/nl … 38909add1) en dan met de vlag op de achtergrond (zoals hier http://nl.123rf.com/photo_13697770_four … rat.html). hopelijk heb je er wat aan.
o, ik lees nu pas dat iemand anders precies hetzelfde idee had !
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Decoreren » help?? Thema New York