1

Onderwerp: Mini oliebollen berg, leuk idee van mijn zoon

Na op dit forum de leuke mini oliebollen uit de cakepop maker gezien te hebben kwam mijn zoon op dit idee. De uitvoering is ook geheel door hem zelf gedaan. Hij wilde wel dat ik de beer maakte maar ik vond dat ie ook dat stukkie best zelf kon  :P

http://i253.photobucket.com/albums/hh47/connytje/oliebollenberg-_zps22b22460.jpg

Vanavond komen er een aantal vrienden van hem en die zullen vast geen problemen hebben om dit bergje te verorberen  :D

2

Re: Mini oliebollen berg, leuk idee van mijn zoon

Wat leuk! Ik ben ook heerlijk aan de mini-oliebollenbak geweest! Erg leuk om te doen ook!

3

Leuk!!

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Dat ziet er super leuk uit!!!!!

Wil jij bij ons een workshop volgen? Kijk dan op www.hetbontetaartje.nl

5

Superleuk!!!!

Ik heb het gisteravond ook geprobeerd, maar mijn balletjes werden helemaal niet bruin  :/

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

6

Geweldig!!!  :D

7

Sonj@ schreef:

Superleuk!!!!

Ik heb het gisteravond ook geprobeerd, maar mijn balletjes werden helemaal niet bruin  :/

De mijne ook niet heb ze er zelfs 12 minuten ingehad toen waren ze keihard

Groetjes joke

8

Wat is ie super leuk!

Groetjes, Rianne
Wil je mijn taarten bekijken? www.taartdoos.haaralbums.nl

9

Ik vind het vooral leuk dat hij toch de beer zelf gemaakt heeft. Hij is nogal snel geneigd om het boetseren op mij af te schuiven want volgens hem kan ik het wel en hij niet. Aangezien ik een beertje ging maken voor een nieuwjaars taartje heb ik gezegd dat ie naast me kon gaan zitten en stap voor stap mij kon volgen. En toch heeft ie er zijn eigen draai aan gegeven want hij vond dat het een dikke beer moest zijn op zo'n berg oliebollen. En hij gaf me gelijk dat hij het nu toch leuk vond dat hij alles zelf gedaan had, inclusief de beer  :)

Wat vreemd dat bij sommige de bolletjes niet bruin worden, hier na 6 minuten omgekeerd en nog een minuutje laten bakken en ze waren perfect  :/

10

Ziet er goed uit, Ben vorige week ook bezig geweest. mijn bolletjes werden ook erg hard en hadden geen oliebollensmaak.
Ik heb Koopmans gemak in een pak gebruikt, Dit had ik ergens op het forum gelezen. Vraag me nu af of ik beter de oliebollenmix van koopmans met alleen water toevoegen had moeten gebruiken.?
groetjes Ria

11

Ziet er goed uit, Ben vorige week ook bezig geweest. mijn bolletjes werden ook erg hard en hadden geen oliebollensmaak.
Ik heb Koopmans gemak in een pak gebruikt, Dit had ik ergens op het forum gelezen. Vraag me nu af of ik beter de oliebollenmix van koopmans met alleen water toevoegen had moeten gebruiken.?
groetjes Ria

12

Leuk idee  :Y
Mooi gedaan  :thumb:

Soms heb je van die dromen die je wakker houden,
.........tot je ze uitvoert.