1

Onderwerp: Na twee jaar pas de allereerste....

Woezel en Pip-taart! Voor de jarige Kyra, waarvoor ik vorig jaar ook al een taart mocht maken. Deze keer het verzoek voor Woezel en Pip, voor mij de eerste keer. Al ruim van tevoren begonnen met het puzzelen, dat was alweer eventjes geleden sinds de aanschaf van mijn foodprinter  :s  Tante Perenboom moest uiteindelijk aan de achterkant nog ondersteund worden met twee satéprikkers, want de bovenkant was een beetje zwaar geworden. Op de foto lijkt de taart wit, maar in werkelijkheid is hij lichtroze.

De taart is gelukkig weer enthousiast ontvangen, zelf was ik ook wel tevreden over het eindresultaat (hoewel ik wel mooiere puzzelplaatjes van Woezel en Pip heb gezien op dit forum). Mocht je iets van jezelf herkennen, bedankt voor de inspiratie!

Totaalplaatje:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-VZCATCQ4.jpg

Detail:

http://www.mijnalbum.nl/Foto-UTNFSGXD.jpg

Bedankt voor het kijken. Feedback is welkom!

Groetjes, Linda.

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

Re: Na twee jaar pas de allereerste....

Wat een werk zeg!Ben je wel even mee bezig geweest!Heel mooi!

3

Hele leuke taart. Ziet er feestelijk uit

Yesterday is history, tomorrow is a mistery,
Today is a gift, that's why we call it PRESENT

4

Errug leuk, mag ik tante perenboom pikken? Moet er vrijdag 1 maken en vind dit idee erg gaaf!

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

leukkk! ik moet voor zaterdag ook een woezel en pip taart maken, beetje zelfde idee als jouw taart. Hoe laat jij de regenboog staan? toevallig ligt die hier te drogen met sateprikkers mar ben zo bang dat ie toch nog om gaat kukelen..

6

o zo lekker vrolijk  :D
welke lettertypes zijn dat als ik vragen mag?? die ken ik nog niet  :o

"Let’s face it, a nice creamy chocolate cake does a lot for a lot of people; it does for me." Audrey Hepburn

7

cakesspecially4u schreef:

leukkk! ik moet voor zaterdag ook een woezel en pip taart maken, beetje zelfde idee als jouw taart. Hoe laat jij de regenboog staan? toevallig ligt die hier te drogen met sateprikkers mar ben zo bang dat ie toch nog om gaat kukelen..

Aan de achterkant zit een witte plak fondant met tylose in de vorm van de regenboog. Ik heb daar ook sateprikkers ingestoken en twee dagen laten drogen. Pas op het allerlaatst heb ik daar de gekleurde slierten op geplakt, en dan gaat het prima. Succes!

Al mijn creaties nu ook online te zien op mijn vernieuwde website: www.taartenmiep.nl

8

Fame cake schreef:

o zo lekker vrolijk  :D
welke lettertypes zijn dat als ik vragen mag?? die ken ik nog niet  :o

Dank je wel! Het zijn de alphabet moulds, een siliconen mal voor hoofletters, kleine letters en cijfers.

9

anouckjewel schreef:

Errug leuk, mag ik tante perenboom pikken? Moet er vrijdag 1 maken en vind dit idee erg gaaf!

Natuurlijk mag dat, succes!

10

Een hele leuke lieve W&P :thumb:

11

heel leuk! bedankt voor de regenboog tip!

Taart Smakelijk is de naam

12

heel leuk! bedankt voor de regenboog tip!

Taart Smakelijk is de naam

13

Een hele mooie woezel en pip

14

De eerste keer alleen je boom gepikt, maar nu a ik m helemaal inspipikken hoor, vind m zo leuk en mag en nu 1 voor een meisje maken  :)

Kom je gezellig op m'n facebook gluren? www.facebook.com/mondvoltaart

15

anouckjewel schreef:

De eerste keer alleen je boom gepikt, maar nu a ik m helemaal inspipikken hoor, vind m zo leuk en mag en nu 1 voor een meisje maken  :)

Helemaal prima, veel succes ermee!

16

ziet er heel erg mooi en kleurvol uit

Wat een schatje!  :thumb:

18

Wat een leuke taart zeg! En wat kan je mooi puzzelen! Echt heel mooi gedaan  :Y

19

Dit is de mijne geworden :)
http://www.deleukstetaarten.nl/forum/vi … 619#p21273