Onderwerp: Belfy
het bos elfje Belfy is mijn nieuwste workshop voorbeeld zo superleuk om te maken dit soort dametjes.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
het bos elfje Belfy is mijn nieuwste workshop voorbeeld zo superleuk om te maken dit soort dametjes.
FANTASTISCH Maar dat mag voor jou geen verrassing zijn. Al jouw taarten zijn geweldig mooi
Zij is prachtig!
Wat een schatje
Mijn dochter van 4 ziet haar en roept: die wil ik!!!!!!!!
eh...ja....eh........... Die kan mama niet maken helaas!
Prachtig is ze, al die details.....
*zucht* wat een schatje toch weer!
ziet er super schattig uit, echt geweldig.
Oh die had ik helemaal gemist, wat mooi!!!
Edit: kom je toevallig binnenkort een keer in West-Brabant of Zeeland voor een gastworkshop of overweeg je dit? Ik wil dit wel heel graag leren!
weer heel mooi
Super schattig en ze lijkt wel wat op jouw avatar foto!
Super! Jammer dat ze op donderdag staat, dan werk ik ;-(
ik heb even op je site gekeken.
Maar komplimenten hoor, wat een schitterende en vooral duidelijke site heb je.
Prachtig gewoon, en elke taartje, koekje, boetseerdametjes zijn kunstwerken!! zoals je zelf ook vertelt in je startpagina.
Het is jammer dat je voor mij zover woont, want ik woon dicht bij eindhoven en dat is toch bijna 1 1/2 uur rijden.
Anders zou ik toch wel een workshop bij je willen volgen.
Ga zo door, want jij maakt vele mensen blij met jou taartjes en boetseerdametjes!!
groetjes, kaat
p.s. mocht ik dadelijk weer wat taartjesgeld hebben gespaard ga ik zeker teweten een malletje (knitting, helemaal gaaf!!) bij je bestellen
dank jullie wel voor alle complimenten. ik zal ze ook aan mijn man doorgeven, dat is mijn webmaster
voorlopig zitten de workshops tot en met april al ingepland (nog niet alles vol dus
), na april kan ik nog nieuwe data plannen, maar eerst even kijken hoe het tot zover loopt
alles lekker rustig aan
workshops op locatie kunnen worden aangevraagd hoor. dit graag wel via mijn website en dit kan dan pas weer vanaf april/mei gepland gaan worden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren