1 Laatst bewerkt door Tigrasas (01-01-2013 13:33)

Onderwerp: Champagne!

Voor een groot deel geinspipikt uit de Mjam van volgens mij 2010, gemaakt voor het oud en nieuw feest van mijn zoon en zijn vrouw (waar veel Opelfans aanwezig waren) :

http://sphotos-b.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/406117_418423764902645_1826617426_n.jpg

de onderste taart is gevuld met vlaaifruit aardbeien en bbr, de bovenste met kersengelei en chocolademousse
de taart is bekleed en versierd met fondant, de fles is van gumpaste gemaakt. ik vond dit super leuk om keertje te maken

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

Re: Champagne!

Wauw wat een mooie taart zeg. Daar zullen ze vast heel blij mee geweest zijn.

3

Inderdaad, alle gasten vonden hem super gaaf en lekker natuurlijk

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

oh die bubbels!! geweldig!! hoe heb je dat gedaan?

5 Laatst bewerkt door Tigrasas (01-01-2013 18:25)

Ik heb eerst ik weet niet meer hoeveel balletjes gemaakt van witte fondant en deze in een plastic bakje laten drogen(niet teveel boven op elkaar) , vervolgens heb ik Pearl White dust in het bakje gedaan en door zachtjes met het bakje te schudden verdeeld dat,zich op de balletjes. Ik heb vervolgens de helft van deze balletjes  toen ze goed droog waren op een floral wire geregen en deze bovenaan een satestokje bevestigd en deze weer achter de fles in de taart gezet, heb het her der wat extra gezekerd met icing.

Toen dit goed stevig zat heb ik de sateprikker verder verborgen d.m.v. Extra balletjes met icing te bevestigen daar waar nodig en zo is de rest ook vastgemaakt. Moet wel zeggen dat de taart wel super voorzichtig vervoerd moest worden, maar alles was goed gegaan

6

leuk!

het hart neemt waar wat het oog niet kan zien. ( www.taartdesign.nl)

7

Prachtig!

Ja ook ik ben 'besmet' met het virus!

8

Wauw, ik vind hem super!

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

9

Mooi.

Wil je me volgen op Facebook, like dan https://www.facebook.com/zoetzwolle
Groetjes Annemarie

10

Mooi hoor!

11

mooi!