Re: Lalaloopsy taart
Geweldig !!!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lalaloopsy taart
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik ga over een maand ook een lalaloopsy taart maken voor mijn zusje als ze 10 wordt. Ze is gek van lalaloopsy, dus wilt natuurlijk ook graag een lalaloopsy taart! Niet het allermakkelijkste poppetje om te boetseren, dus ging ik even op zoek naar voorbeelden op het forum en kwam ik bij jouw taart. En wat is hij ontzettend mooi!! En wat heb je goed geboetseerd, het is gewoon écht een lalaloopsy pop
Ik wil zelf ook een wat grotere pop op de taart zetten, maar vraag me af hoe jij dat hebt gedaan. Is het lichaam en hoofd van de pop van cake, helemaal van fondant of heb je piepschuim of iets dergelijks gebruikt? En heb je veel douwels gebruikt?
Ik zou je taart graag als inspiratie gebruiken
Alvast bedankt! 
LEUKKKKKK
en wat mooi gemaakt echt toppy
taartgroetjes Carla
Prachtige taart, heeeele mooie kleuren! Vooral de rode kleur, dat lukt mij nou nooit!! (ook niet bij SI) tip??
Ik boetseer ook met SI maar meng dan altijd een deel met de gumpaste van satine ice. Dat werkt erg goed (deed Suuz ook..)
Deze taart heb ik volgens mij over t hoofd gezien
Wat een gave vrolijke taart!!!!!!
Superkleuren en een geweldig leuk pupke op de taart!! 
Prachtig werk! Heel mooi geboetseerd hoor! Maar zie ik daar nog een stukje spons onder haar rokje?
Grapje hoor...
Ikzelf was ook niet echt tevreden over SI... heb het na 1 x proberen ook zo gelaten en nadien terug mijn oude vertrouwde callebaut suikerpasta gebruikt... nu heb wel nog mijn emmertje van 2 kg dus zal wel de SI eens moeten opgebruiken... vond ook dat ie veel te kleverig was en niet echt geschikt om te boetseren. Mss is deze beter om te bekleden?
Kortom, je hebt het super gedaan!
Mooi gemaakt, leuk met al die vrolijke kleurtjes... Knap geboetseerd!!
Wat een beauty!!!! Die kleuren:top 
Mooi, wordt er helemaal vrolijk van!
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Lalaloopsy taart