Re: Chocolate leather experiment..met marshmallows
gewoon omdat ik benieuwd ben hoe dit verder gegaan is up ik even
heeft iemand de witte variant nog goed gekregen en is de bruine nogaltijd de beste ?
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Chocolate leather experiment..met marshmallows
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
gewoon omdat ik benieuwd ben hoe dit verder gegaan is up ik even
heeft iemand de witte variant nog goed gekregen en is de bruine nogaltijd de beste ?
witte en rode eergisteren nog gemaakt en taart mee bekleed...volgens recept hier op forum ligt de verhouding anders maar bij mij ging die kruimelen wanneer ik het recept volgde.
na wat googlen bleek zoiets voor te komen bij te weinig glucose en kon je het oplossen door lepel (en eventueel nog lepel) glucose aan kruimelige massa toe te voegen en te kneden.
Nu, dat kleeft énorm! maar het werkte wel. En de keer ervoor heb ik gewerkt volgens recept zwarte chocolade (maar dan met witte) en dat werkte.
Ik heb rode kleurstof gebruikt van wilton, de gewone (niet candy) en aan glucose toegevoegd. dan heb je geen candy kleurstof nodig
wil je de recepten zoals je ze grbruikt en de oplet momentjes nog eens extra hier neer zetten
want ik zie door de bomen het bos niet meer
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Ingezonden recepten » Chocolate leather experiment..met marshmallows