1

Onderwerp: Oliebollen in plaats van wijn

Ik heb vandaag ook eens geprobeerd oliebollen te maken met de cakepopmaker. Erg leuk om te doen en ook nog eens erg lekker. Ik heb de kleine bolletjes in wijnglazen gedaan, een beetje poedersuiker erover en ik vind het er hartstikke gezellig uit zien! De glazen worden straks per glas ingepakt in doorzichtig inpakpapier, een lintje er om en een kaartje er aan, zodat ik deze nog even kan langs brengen bij goede vrienden.

http://i1174.photobucket.com/albums/r601/Sharondvries/Oliebollenuitdecakepopmaker_zpse199887d.jpg

Voor allemaal een fijne jaarwisseling & een goed en taartvol 2013 gewenst!

Re: Oliebollen in plaats van wijn

leuk gedaan.

heb je dit nou met oliebollen mix gedaan :o

groetjes Andrea en alvast een fijne jaarwisseling

3

Wat een geweldig leuk kadootje!
Ben idd ook wel benieuwd waar je het mee hebt gemaakt :-)

Meer zien? Op m'n pagina deel ik mijn creaties, how to's en mijn favoriete recepten! & sinds kort vogel voederTAARTEN!
www.facebook.com/EllCake

4

Ja klopt, ik heb hier gewoon oliebollenmix voor gebruikt. Gaat prima!

5

Wat een enig idee :Y

Groetjes Willy

6

Wat een leuk idee! :Y

www.madebyanke.nl Groetjes van Anke

7

en veel minder vet!!

8

Bedankt voor jullie leuke reacties! :)

9

kant en klare mix? of zelf gemaakte? en doe je naast krentjes ook appels erin?? via de a.h App wordt ik niet echt wijs uit de recepten, wil dit ook maken, vind ze geweldig.

10

Ik heb dexe keer mixzakken van de Lidl gebruikt voor het eerst. Ik gebruik anders altijd koopmans en wilde hey verschil eens ervaren, maar moet zeggen dat ik geen verschil proef! Ik heb 1 kilo mix aangemaakt met 1 liter water, gewelde rozijntjes en ik heb er zelf wat kaneelpoeder doorheen gemengd. Erggg lekker! Fijngesneden appels maken de smaak echt af.

11

oke, nou morgen toch maar eens naar de winkel hihihi