1

Onderwerp: Met dank aan taaartjes of Peggy vd Ven?

Hallo allemaal,

Ik heb een dummie gemaakt, aan de hand van een voorbeeld van taaartjes (via internet). Na wat verder zoeken las ik dat het oorspronkelijk idee van Peggy vd Ven afkomstig is. Dank voor de inspiratie!

Groetjes

http://www.mijnalbum.nl/Foto-NEHEOD8N-D.jpg

En met cupcakes (wel eetbaar,   ;) )

http://www.mijnalbum.nl/Foto-C8WYTEHJ-D.jpg

Re: Met dank aan taaartjes of Peggy vd Ven?

Super :D Hou meestal niet van bumba (van die clown zelf hoor haha) maar dit ziet er heel leuk uit!

3

Super taart! Laatste tijd veel kiekeboe-taarten voorbij zien komen (handig bij piet en kerstman) maar hij blijft leuk!

As a wise women taught me: ''beg, steal and borrow!'' So everyone hold on to your cake ideas because I'm coming! haha Just kidding.

4

Dankjewel! Ik vond het ook een leuke taart om te maken! En wat fijn dat je je bij een dummue niet hoeft te haasten... Gewoon als je zin hebt even je spullen tevoorschijn halen en een beetje freubelen. Heerlijk!

5

Echt super! Mag ik vragen welke afmetingen dummie s het zijn? Ook het hoofd?

6

Elke keer als ik hem zie, verbaasd het me hoe mooi jullie hem steeds maken. Ik word al vrolijk van de kleuren. Top!!! :thumb:

7

Leuk hoor, met mooie felle kleuren, daar hou ik wel van bij een kindertaart.

8

Mooie kiekeboe-Bumba, leuke felle kleurtjes. Heb je met een speciale reden die dummie gemaakt? Leuke cc's ook trouwens.

Groetjes, Michaela.
A balanced diet is a cookie in each hand.

9

Blijft leuk, mooi gedaan!!  ;)

10

Dankjewel!

Het hoofdje van bumba is gemaakt van een piepschuim balletje wat ik heb doorgesneden. Volgens mij met een doorsnede van 10 of 12,5 centimeter.

De taart heb ik gemaakt voor de eerste verjaardag van mijn dochtertje! Bijzondere gelegenheid dus,  :D ! Ik kan zelf door rugproblemen niet lang in beweging zijn, vandaar dat ik in de week ervoor op mijn gemak de dummie heb gemaakt. De verjaardag zelf was druk genoeg... Ook erg leuk gelukkig!

11

Wat ontzettend leuk dat mijn bumba kiekeboe taart je geïnspireerd heeft!  :D

En wat is ie mooi geworden!! Super!  :thumb:

Groetjes, Jessica
Taaartjes

12

Geweldig!

Ja ook ik ben 'besmet' met het virus!