1

Onderwerp: Mijn eerste Macarons!

Niet zo mooi als dat ik gewild had, maar wel super lekker!
Ik moet nog wat oefenen met die natuurlijke kleurstoffen.. het roze en paars had van mij wel wat feller gemogen, dan had je het bruine waarschijnlijk ook niet zo gezien!
De vulling is vanille botercreme (met een beetje gele kleurstof)http://www.mijnalbum.nl/Foto-P4TO3HCQ.jpg

Re: Mijn eerste Macarons!

eerlijk gezegt, vind ik dit er mooier en smakelijker uitzien dan die felgekleurde dingen, ik vind ze zacht van kleur en erg aantrekkelijk, om zo je tanden in te zetten, mooi en lekker :Y  :Y

Hoi Jessi,
Voor en eerste poging zijn ze mooi gelukt. Vind het zelf toch moeilijke jongens om te maken.
Ik vind felgekleurde macarons er ook nooit lekker uitzien, het blijft immers wel voedsel en dat wil ik graag kunnen zien.. ;)
Ik heb zelf een keer macarons gemaakt met de natuurlijke kleurstoffen en dat werkte toen niet super goed; ze bleven bij mij wat aan de dunne kant, niet heel erg, maar wel een beetje. Volgens mij werkt het beter met natuurlijke poeders, zoals cacao of groene matcha thee. Of misschien pietsje gemalen kurkuma.

4

De smaak is ook erg belangrijk en voor een eerste keer goed gedaan!
Felle kleuren hoeven van mij ook niet zo.
Ik had de eerste keer ook wat bruine onderkanten/randen. Door iets minder warm te bakken had ik daar geen last meer van. Dan zijn fellere kleuren niet nodig om dat te maskeren  :D

Groetjes, Anouk

5

Leuk zien ze eruit, bij mij liggen ze nu in de oven maar het worden meeega dingen!!!